امام جمعه دامغان خبرداد؛

ایجاد بحران اقتصادی در عربستان توسط یمنی ها

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان گفت : حمله موشکی رزمندگان یمنی به شرکت نفتی آرامکو، عربستان را دچار بحران اقتصادی کرد.

ایجاد بحران اقتصادی در عربستان توسط یمنی هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه دامغان در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، افزود: ارتش و نیرو‌های مردمی یمن امروز شرایط بسیار خوبی دارند، آن‌ها با موفقیت‌های کسب شده در شرایط تحریم ضربه بزرگی به متجاوزان سعودی وارد کرده و میلیارد‌ها دلار به آن‌ها خسارت زدند.

او به آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس هم اشاره کرده و افزود : صبر، مقاومت، فداکاری و تقدیم جوانان برومند مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، دشمنان را از دستیابی به اهداف پلیدشان بازداشته و پیروزی را به ارمغان آورد.

حسینیان اظهار داشت: حفظ روحیه انقلابی، صادر کردن فرهنگ انقلاب، اقتدار ایران در منطقه و افزایش توان و قدرت نظامی و موشکی، از دستاورد‌های مقاومت هشت ساله ایران در دفاع مقدس است.

امام جمعه دامغان به ایام شهادت امام سجاد (ع) اشاره کرد و گفت: امام چهارم شیعیان با وجود بیماری در کربلا، از دست دادن تمام نزدیکان خود و تحمل درد و رنج بسیار، پای دین ایستاد و در سخت‌ترین شرایط به گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) اقدام نمود.

حسینیان تصریح کرد: سال گذشته، عزای سیدالشهدا در ۲۱ کشور جهان برپا شد، اما امسال در ۴۵ کشور غرب و شرق دنیا این آیین‌ها برگزار گردید که نشان عالم‌گیر شدن عشق به امام حسین (ع) است.

امام جمعه دامغان به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: شرایط خوب آموزشی، فرهنگی و تحصیلی در مدارس شهرستان فراهم است، نماز جماعت نیز در تمام مدارس برگزار می‌شود که در راستای حفظ مبانی اعتقادی باید طرح پاسخ به شبهات دینی جوانان و نوجوانان در مدارس اجرا شود.

انتهای پیام/ح

اقتدار ایران از دستاورد‌های مقاومت هشت ساله ایران در دفاع مقدس است

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار