اقدام زشتی که از راننده مرد اوکراینی در خیابان سر زد! + فیلم

راننده کم حوصله اوکراینی که طاقت چند لحظه درنگ برای عبور عابرپیاده از خیابان را نداشت ناگهان دست به اقدامی وحشیانه و زشت زد.

اقدام زشتی که از راننده مرد اکراینی در خیابان سر زد! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، اقدام زشت یک راننده مرد اهل اوکراین را در یکی از خیابان‌های این کشور به تصویر می‌کشد. این راننده کم حوصله که طاقت چند لحظه درنگ برای عبور عابر پیاده زن از خیابان را نداشت ناگهان در اقدامی وحشیانه به این زن حمله‌ور شد و او را نقش بر زمین کرد.

در ویدئویی که توسط  دوربین مداربسته تهیه شده است، چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو قربانی به همراه دوستش در حالی که قصد عبور از خیابان از محل ویژه عابر پیاده را دارند، دیده می‌شوند. در این لحظه راننده مرسدس بنز اجازه عبور به این دو زن جوان را نمی‌دهد و با حرکت به جلو مانع رد شدن آن‌ها می‌شود.

این اقدام راننده واکنش یکی از این زن‌های جوان را به همراه دارد و او با دست از طریق پنجره به راننده اعتراض می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که این مرد بلافاصله خودروی خود را متوقف می‌کند و با پیاده شدن از ماشین یک سیلی به صورت این زن می‌زند. شدت ضربه سیلی آنقدر زیاد بود که قربانی را در کف خیابان نقش بر زمین کرد. این مرد بلافاصله سوار بر خودرو شد و محل حادثه را ترک کرد.

پس از این حادثه زن جوان که هویتش " لزیا پریسلس " و ۲۱ ساله اعلام شده است به بیمارستان منتقل شد.  

گفتنی است؛ پس از این حادثه پلیس شهر زمیف اوکراین این راننده خاطی را شناسایی و بازداشت کرد. او قرار است در دادگاه محاکمه شود.

انتهای پیام/

اقدام شوک کننده راننده عصبانی در خیابان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۳۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
تنبیه باید به اندازه جرم باشد نه هزار برابر جرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
مردک بی شخصیت شانس اورده من نبودم والا با ماشینش افقی می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
مردک بی شخصیت شانس اورده من نبودم والا با ماشینش افقی می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
من بودم بنزشو همنجا آتیش میزدم
آخرین اخبار