سهم ۴.۱۹ درصدی از تسهیلات اشتغال جوابگوی بیکاری کرمانشاه نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طرح اشتغالزا نزد بانک‌ها آماده دریافت دارد.

سهم  ۴.۱۹ درصدی از تسهیلات اشتغال جوابگوی بیکاری کرمانشاه نیستبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  هدایت حاتمی  سهم استان کرمانشاه از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری کشور را ۴.۱۹ درصد اعلام کرد که نسبتا رقم خوبی است گفت: این رقم جوابگوی استان بیکار کرمانشاه نیست و به توجه بیشتری از محل این تسهیلات نیاز است.

او از اختصاص اعتبارات اشتغال مناطق زلزله کرمانشاه تقدیر کرد و یاد آور شد در زلزله ۷/۳ ریشتری به هزار و ۹۰۰ روستا و ۱۲ هزار واحد دامی و اشتغال روستایی استان خسارت وارد شد که در این بخش نیز به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جدید نیازمند هستیم.

او در ادامه نیاز مشوق‌های یارانه‌ای به مددجویان بهزیستی از محل تبصره ماده ۱۶ را یک میلیارد تومان دانست.

حاتمی در قسمت دیگری از سخنان خود به وجود پروژه‌های بزرگ نیمه فعال و تعطیل شستا در استان کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: راه‌اندازی این پروژه ۷۰۰،۸۰۰ شغل مستقیم استان ایجاد می‌کند و از مدیر عامل شستا خواست هم در بحث فعال شدن این پروژه و هم در قسمت سرمایه‌گذاری به این استان توجه خاصی نشان بدهد.

انتهای  پیام/ز

 

اختصاص اعتبارات اشتغال  به مناطق زلزله  زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.