آیین استقبال از نو دانشجویان باید با حفظ ارزش های دینی باشد

رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: تمام برنامه‌های استقبال نو دانشجویان باید با حفظ ارزش‌های دینی حول محور امیدآفرینی، ایجاد انگیزه و تعلق به کشور باشد.

آیین استقبال از نو دانشجویان باید با حفظ ارزش های دینی باشدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  محسنی به مفاد بخشنامه ابلاغی وزارت عتف پیرامون آئین استقبال از نودانشجویان، ستاد ملی اربعین دانشگاهیان و مصوبات جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هدف از این نشست وحدت رویه، هم‌افزایی و انتقال تجریبات به دانشگاه‌های عضو شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان برای اجرای برنامه‌های یاد شده است.

او در ادامه بیان کرد: برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای آئین استقبال از نودانشجویان به عمل آمده و در این راستا تمام برنامه‌های استقبال و به ویژه سخنرانی‌ها باید با حفظ ارزش‌های دینی حول محور امیدآفرینی، ایجاد انگیزه و تعلق به کشور و دانشگاه و علم و آگاهی باشد و به طور مشخص بهره گرفتن از مضامین دینی و قرآنی همراه با فضای امید و نشاط، جهت سخنرانی‌‎ها باشد.

او اجرای برنامه‌های روحیه‌بخش و امیدبخش همراه با ارائه دستاورد‌های پربار و نشان دادن افق‌های روشن در مراسم استقبال از نودانشجویان را مورد تأکید قرار داد و افزود: ناامیدی سبب انفعال می‌شود و با نسل ناامید هیچ گونه توسعه، پیشرفت، حرکت و پویایی حاصل نمی‌گردد و لذا موتور حرکت، پیشرفت و نجات، «امید» است.

رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان کرمانشاه تاکید نمود: مراسم استقبال باید به گونه‌ای باشد تا خاطره خوب آن برای سالیان، سال در ذهن دانشجویان باقی بماند.

 محسنی در ادامه به برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس بخشی از هویت ما است و احیا و پاسداشت آن سبب تقویت هویت نسل امروز می‌گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی سپس به برنامه‌های ستاد اربعین اشاره و بیان کرد: در دنیایی که همه در برابر ما ایستاده‌اند و از مراسم اربعین وحشت دارند، برگزاری باشکوه این مراسم می‌تواند به امنیت پایدار ملی نظام کمک کند.

محسنی با تأکید بر ضرورت اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های استقبال از نودانشجویان، هفته دفاع مقدس و ستاد اربعین، اظهار داشت: اعضای شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان مصوبات این نشست را جدی بگیرند و برای اجرای آن تلاش کنند.

انتهای  پیام/ز

 

آئین استقبال از نودانشجویان دانشگاه های استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار