مرکل: ۵۵ درصد تولید دی اکسید کربن را تا ۲۰۳۰ کاهش می‌دهیم

دولت ائتلافی آلمان در یک بسته اقدام، پایبندی و عمل به اهداف حفاظت محیط زیست در سال ۲۰۳۰ این کشور را تضمین کرده و از کاهش ۵۵ درصدی تولید دی اکسید کربن تا ۲۰۳۰ خبر داد.

مرکل: ۵۵ درصد تولید دی اکسید کربن را تا ۲۰۳۰ کاهش می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتدپرس، احزاب متحد مسیحی و سوسیال دموکرات آلمان در یک کنفرانس خبری، یک «بسته اقدام» معرفی کردند که پایبندی و عمل به اهداف حفاظت محیط زیست در سال ۲۰۳۰ جمهوری فدرال آلمان را تضمین می‌کند.

قرار است تا پایان سال جاری میلادی، مقررات قانونی متناسبی در باب اجرایی شدن این اهداف به تصویب رسند.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان از کاهش ۵۵ درصدی تولید گاز دی اکسید کربن در آلمان تا سال ۲۰۳۰ میلادی خبر داد.

صدراعظم آلمان با حضور شماری از اعضای کابینه خود با شرکت در معرفی «برنامه‌های حفاظت از محیط زیست سال ۲۰۳۰ میلادی آلمان» اظهار داشت: «خانم‌ها و آقایان محترم! مایلم حضور شما در این کنفرانس را خیرمقدم عرض کنم. ما به عنوان کمیته ائتلاف تشکیل دهنده دولت آلمان در اینجا حضور داریم.»

مرکل گفت: «البته وزرای کابینه هم در این کنفرانس حضور دارند که طبعا نقش عمده‌ای در کسب نتایج و دستاورد‌های برنامه امروز داشته اند. در پشت معرفی این برنامه، ساعت‌ها کار و فعالیت قرار داشته است و ما همزمان کابینه حفاظت از محیط زیست را نیز در دولت تشکیل داده ایم و در نهایت توانستیم برای اهداف برنامه حفاظت از محیط زیست سال ۲۰۳۰ آلمان، مصوباتی داشته باشیم.»

صدر اعظم آلمان افزود: «این برنامه البته با نگاهی بلند مدت‌تر تا سال ۲۰۵۰ میلادی را در نظر گرفته است. ما می‌خواهیم نشان دهیم ردپای بشریت، ظرف دو سده اخیر یعنی در سال‌های صنعتی شدن، هنوز باقی است و این وظیفه‌ای است که اکنون در مقابل دیدگان ما قرار دارد و برماست تا در سال‌های آتی بتوانیم بر این استقرار (و برجاماندن این ردپا) فایق آییم تا به این وسیله بتوانیم بر کودکان و نوادگانمان، آینده‌ای برای زندگی برجا گذاریم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار