سرهنگ علی کریمی گفت : برادر مقتول و عامل این جنایت با تلاش مأموران در همان لحظات ابتدایی پس از قتل دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود  ضمن بیان اینکه یک فقره درگیری منجر به قتل طی روز گذشته در شاهرود به وقوع پیوست،گفت : با اقدام فوری مأموران، عامل این جنایت در کمتر از چند دقیقه دستگیر شد.

او افزود: پس از اعلام فردی مبنی بر درگیری دریکی از شهرک‌های شاهرود، مأموران به محل اعزام و مشخص شد فردی ۳۲ ساله براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شاهرود در خصوص علت و انگیزه این جنایت، ابراز داشت: مقتول دارای اختلافات قبلی با برادر ناتنی خود بود که پس از درگیری لفظی تلفنی در شب حادثه، با یک قبضه سلاح شکاری به محل اقامت برادرش رفته و اقدام به شلیک یک تیر هوایی می‌کند.

کریمی اضافه کرد: درنهایت با خروج دو برادر از منزل، درگیری شدت یافته و جوان ۲۲ ساله با چندین ضربه پیاپی چاقو برادرش را از پای درمی‌آورد.

او در ادامه از دستگیری فوری متهم ۲۲ ساله سخن گفت و افزود: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی برادر دیگر این فرد نیز که درصحنه نزاع منجر به قتل حضورداشته، خود را به پلیس معرفی کرد و تحقیقات کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

نزاع و درگیری منجر به قتل یک نفر دریکی از شهرک‌های شاهرودشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.