معاون سیاسی سپاه قدس:

آمریکا همه توان خود را برای نابودی ایران هزینه کرده است

معاون سیاسی سپاه قدس گفت: آمریکا همه توان خود را برای نابودی ایران هزینه کرده است و البته توان مقابله و دشمنی با ایران را ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار احمد کریمخانی معاون سیاسی سپاه قدس در یادواره شهدای هیئت درس قرآن علی بن موسی الرضا (ع) شهرستان آمل با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب عالمانه و با نگاه آسیب‌شناسانه به چهل سال گذشته بوده و نقشه انقلاب در چهل سال آینده را ترسیم کرده است، گفت: روح بیانیه گام دوم انقلاب امید آفرینی است و این امید آفرینی بدین معنا نیست که چشم بر روی مشکلات اقتصادی و اجتماعی در کشور بسته شود بلکه با وجود این مشکلات فرصت‌هایی وجود دارد را شناخته و آن در جهت اعتلای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گیریم.

او افزود: در داخل کشور نگاه دلسوزانه‌ای وجود داشت که سال ۱۳۹۸ سال انباشت تهدید‌ها است، اما در بیانات مقام معظم رهبری تاکید‌هایی از استفاده از فرصت‌ها می‌بینیم.

سردار کریمخانی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی گفتند در طول تاریخ انقلاب به اندازه سال جاری فرصت و قدرت نداشتیم گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی، درک کشور‌های اروپایی، کشور‌هایی نظیر ژاپن در مورد رد مذاکره با آمریکا از سوی ایران و توقیف کشتی انگلیسی از جمله فرصت‌هایی است که اقتدار نظام را دوچندان کرده است.

معاون سیاسی سپاه قدس با بیان اینکه آمریکایی که همه توان خود را برای حمله به ایران خرج می‌کرد امروز نه تنها توان مقابله با ایران را ندارد بلکه هیچ قصدی را نیز در این رابطه ندارد، افزود: عربستانی که بیش از پنج سال بر سر مردم مظلوم یمن بمب می‌افکند و هزاران جنایت با حمایت گروه‌های تروریستی در منطقه انجام می‌دهد امروز تسلیم محور مقاومت در منطقه شده است.

او با اشاره به اینکه مردم یمنی که با یک قرص نان گاهی تا ۴۸ ساعت خود را حفظ می‌کنند امروز با پهپاد خود و موشک‌های خود پاسخ جنایت‌های پنج ساله عربستان را داده‌اند، گفت: تخریب پالایشگاه آرامکو عربستان توسط یمن تغییر معادله‌ای است که ملتی مظلوم با تکیه بر مقاومت و با شعار مبارزه با فقر و فساد در مقابل عربستان حامی داعش و تروریسم صورت گرفته است.

سردار کریمخانی افزود: مقاومت یمن از زمان تجاوز عربستان محصولش موشک‌های بومی و پهپاد‌هایی است که امروز تمام نقاط عربستان را احاطه دارند.

وی گفت: هر چند آل‌سعود تمام تلاش خود را بر خیال واهی خود که گفته اند موشک‌ها و پهپاد‌ها متعلق به ایران است انجام داده است، اما می‌بینیم که حتی ترامپ که دشمن قسم‌خورده ماست از او حمایت نکرد و گفته است اگر ائتلافی علیه ایران هم صورت گیرد آمریکا در آن نقشی نخواهد داشت.

معاون سیاسی سپاه قدس با بیان اینکه ما در سوریه با ۲۵۰ گروه تروریستی جنگیدیم که اگر این مبارزه صورت نمی‌گرفت باید در کرمانشاه، همدان تبریز و اصفهان به مقابل دشمن می‌رفتیم، افزود: داعش یک تشکیلاتی نبود که فقط در یک مدت کوتاه دست به نابودی خاورمیانه بزند بلکه تفکر جنایتکارانه‌ای بیش از یک دهه را در خود دارد.

وی با بیان اینکه هر فردی با عضویت در داعش کتابی با عنوان فقه جهاد به او می‌دادند که تمام جنایت‌های قتل عام، تجاوز به نوامیس و بسیاری از اتفاقات وحشیانه‌ای که ندیده‌اید برای آن‌ها ثواب محسوب می‌شد، گفت: وجود و حضور جمهوری اسلامی ایران فرصتی بود تا این تشکیلات را در منطقه نابود کند هر چند تفکر آن همچنان باقی است.

سردار کریمخانی با اشاره به اینکه در این شرایط سربلندی ایران، آمریکا به‌دنبال دو هدف است، افزود: جلوگیری از موضع تهاجمی ایران و کشاندن مسئولان ایرانی پای مذاکره به هر قیمتی چه با تحریم و چه با تهدید آمریکا ۲۴۰ میلیون دلار با ایجاد کارگروه اقدام ویژه علیه ایران اختصاص داده است که هدف آن در شرایط فعلی تغییر رفتار و در آینده تغییر رژیم است که نمونه‌ای اقدامات مد نظر آنان که اذهان مردم را هدف گرفته است.

انتهای پیام/ م

آمریکا توان مقابله و دشمنی با ایران را ندارد

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.