خبر خوب رئیس خبرگزاری صدا و سیما برای یعقوبِ بدون تعارف + تصویر

سید مهدی،با انتشار پستی در توییتر از اتفاقات خوب برای یعقوب برنامه بدون تعارف و معلم فداکار او خبر داد.

خبر خوب رئیس خبرگزاری صدا و سیما برای یعقوبِ بدون تعارفبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمان قسمت جدید برنامه ”بدون تعارف“ معلمی به نام ”سید احسان موسوی“ بود که در یکی از روستاها و مناطق محروم استان کرمان به تدریس مشغول است. نکته‌ای که این فرد را از باقی افراد متمایز می‌سازد حس پدرانه این معلم نسبت به دانش‌آموزانش است که علاوه بر تدریس، کمک‌های زیادی به آن‌ها می‌کند.


بیشتر بخوانید: بدون تعارف با معلم جوانی که در مناطق محروم ایثار می‌کند + فیلم 


در بین شاگردان او، پسری به نام یعقوب حضور داشت که به دلیل داشتن مشکلات جسمانی توان حضور در کلاس را نداشت. فداکاری‌های این معلم برای کمک به سلامتی جسمی و روحی این شاگرد باعث شده است که او را معلم فداکار بنامند.

اکنون کاربران مختلفی در فضای مجازی با هشتگ #معلم_فداکار درباره او صحبت می‌کنند. یکی از این افراد سید مهرداد سید مهدی، رئیس خبرگزاری صدا و سیما بود که در صفحه توییتر خود به این ماجرا واکنش نشان داد.

او در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت:

«دیشب بعد از اینکه علی رضوانی با #معلم_فداکار و #یعقوب در برنامه #بدون_تعارف مصاحبه کرد، خیلی‌ها با آقای رضوانی تماس گرفتند. از مردم خیر و خوبمان تا مسئولین و نهادهای مختلف. در روزهای آینده خبرهای خوشی برای یعقوب در راه است.»

خبر خوب رئیس خبرگزاری صدا و سیما برای یعقوبِ بدون تعارف

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی سهرابی
۲۱:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
من دوست دارم به این معلم عزیز کمک کنم لطفا شماره حساب ایشون با مشخصات کامل از طرف یک ارگان دولتی ارسال شود.ممنون
آخرین اخبار