آشنایی کودکان با مفهوم مهربانی در انیمیشن "فردیناند"

مدیر فرهنگسرای رسانه اظهار کرد: انیمیشن "فردیناند" عصر امروز ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی در برنامه بچه‌ها سینما اکران و تحلیل می‌شود.

فاطمه شفیعی مدیر فرهنگسرای رسانه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: اظهار کودکان به تماشای انیمیشن علاقه بسیار زیادی دارند و به همین خاطر می‌توان آن را یکی از بهترین راه‌ها برای انتقال مفاهیم آموزشی به کودکان برشمرد.

او ادامه داد: فرهنگسرای تخصصی رسانه با همکاری خانه کودک، دفتر تخصصی سینما از مراکز وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و گروه هنری رسانه ماه، تعدادی از انیمیشن‌های برتر جهان را به منظور آگاهی بخشی و به‌روز کردن اطلاعات کودکان به‌صورت تخصصی بررسی و برای اکران در برنامه "بچه‌ها سینما" انتخاب کرده است.

مدیر فرهنگسرای رسانه ادامه داد: انیمیشن "فردیناند" عصر امروز ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی در برنامه بچه‌ها سینما اکران و تحلیل می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه برنامه "بچه‌ها سینما" پاتوق فیلم و انیمیشن اصفهان است، گفت: برنامه این هفته با حضور رایحه صنعتگر بازی درمانگر و حمیدرضا محمودی نژاد مشاور کودک و نوجوان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه و تهیه بلیط می‌توانند به gisheh۸.com مراجعه کنند.

او در ادامه در خصوص انیمیشن فردیناند گفت: این انیمیشن ماجرای گاوی مهربان و خوش قلب است که صاحبانش قصد دارند اون را به مسابقات گاوبازی ببرند و این گاو مقاومت می‌کند.

شفیعی تصریح کرد: این‌گاو با دختر بچه‌ای آشنا می‌شود که بعد از آن ماجرا‌هایی برایش اتفاق می‌افتد در واقع هدف از اکران و تحلیل این مستند آشنایی کودکان با مفاهیم شجاعت، صداقت، همدلی و مهربانی است.
 
انتهای پیام/ی
 
 

اکران بهترین انیمیشن های دنیا در پاتوق "بچه ها سینما"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.