معاون توسعه کار و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور گفت: بحث تدوین سیاست‌های حمایت از اشخاص کارآفرین پیشرو در سطح کشور است.

تدوین سیاست‌های حمایت از اشخاص کارآفرین پیشرو در سطح کشور منصوری معاون توسعه کار و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، گفت: در سال‌های اخیر برنامه انتخاب کارآفرینان برتر در سطح استان‌ها و سطح ملی داشتیم و هر ساله ۱۰ کارآفرین برتر را رسماً معرفی کردیم و نیز بستری خوبی فراهم شده تا برنامه حمایت از اشخاص کارافرین صورت گرفته و توجه به عزت اجتماعی افراد و تسهیل روند‌های مربوط به فضای کسب و کار بیشتر شده است.

او ادامه داد :برای همین منظور دسترسی اشخاص به مسئولین تسهیل شده و مراودات بین المللی شان نیز تسهیل گردیده و تسهیلات بانکی بدون ضامن برای این افراد در نظر گرفته شده است که همه این‌ها موارد و مصداق‌هایی از کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان برتر بوده است.

او تصریح کرد: تمرکز وزارت کار بر توسعه کار در سنین مختلف است و در این راستا باشگاه کارآفرینان جوان نوجوان راه اندازی شده و کمک به آموزش عملی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز در دستور کار است تا بتوانند در محیط واقعی کار را تجربه کنند.

 

انتهای پیام/ش

راه اندازی باشگاه کارآفرینان جوان نوجوان

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.