رئیس هیئت بسکتبال قم عنوان کرد؛

چالش بسکتبال قم در زمینه حامی مالی است

سخایی گفت: کمبود حامی مالی مانع بزرگی برای حضور بسکتبال قم در لیگ است و حضور بسکتبال قم در لیگ به جذب حامی مالی وابسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مرتضی سخایی رئیس هیئت بسکتبال استان قم در مورد برگزاری جشنواره مینی بسکتبال در قم گفت: بسکتبال قم به دنبال توسعه نسل بازیکنان جوان و نوجوان است و بدیهی است بسکتبالیست‌های نونهال امروز ما، نسل آینده بسکتبال قم در رده‌های سنی بالاتر هستند و به همین دلیل، سرمایه گذاری روی بازیکنان نونهال و خردسال یک اولویت محسوب می‌شود.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم در مورد برنامه‌های آینده هیئت بسکتبال استان قم در ۶ ماهه دوم سال ۹۸ گفت: هیئت بسکتبال استان قم در نیمه دوم سال برگزاری لیگ‌های داخلی را دنبال می‌کند و لیگ‌های استانی رده‌های مینی بسکتبال، نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام می‌شود و همچنین مسابقات بسکتبال جوانان کشور از آغاز مهر کلید می‌خورد که قم در این مسابقات حاضر است.

او افزود: در جشنواره مینی بسکتبال پیروزی و شکست جایگاهی ندارد و هدف این است که همه در حضور در جمعی شاد و مهیج و از بودن در کنار بسکتبال لذت ببرند و خوشحالم که با همکاری باشگاه‌ها و پایگاه‌های بسکتبال و زحمات اعضای هیئت بسکتبال، این جشنواره با استقبالی جالب توجه به نقطه پایان رسید.

سخایی تصریح کرد: پس از مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات لیگ نوجوانان و لیگ جوانان باشگاه‌های کشور در پیش خواهد بود که تلاش ما بر جذب حامی مالی برای حضور پرقدرت در این مسابقات است.

رئیس هیئت بسکتبال قم درباره حضور بسکتبال قم در لیگ‌های بزرگسالان کشور عنوان کرد: چالش ما در این زمینه حامی مالی است و همچنان تلاش می‌کنیم حامی مالی مناسبی برای حضور در لیگ‌ها جذب کنیم. واقعیت این است که با وضعیت اقتصادی فعلی جذب اسپانسر از هر زمان دیگری دشوارتر شده است.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم افزود: از جذب حامی مالی ناامید نیستیم و امیدوارم بتوانیم حداقل در دسته دوم تیمی داشته باشیم و اگر شرایط حامی مالی ما مهیا باشد، حتی حضور در لیگ دسته اول را هم به عنوان یکی از برنامه‌ها همچنان در دستور کار داریم، اما در نهایت همه چیز وابسته به این است که در زمینه جذب اسپانسر بتوانیم چه اقداماتی انجام دهیم.

انتهای پیام/ح

حضور بسکتبال قم در لیگ به جذب حامی مالی وابسته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار