استراماچونی: شهرآورد مهم‌ترین مسابقه ایران است/ نتیجه دربی هرچه باشد هدفم را دنبال می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مسابقه شهرآورد مهمترین مسابقه ایران و یکی از دربی‌های مهم جهان است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: با ۲ امتیاز به مسابقه شهرآورد رسیدیم، اما ۱۱۰ درصد انرژی داریم. دربی مهم‌ترین مسابقه در ایران است و یکی از بازی‌های مهم جهان است.

او تصریح کرد: به بازیکنان گفتم باید هجومی بازی کنند و با انرژی وارد زمین مسابقه شوند. مستحق امتیازات بیشتری در رقابت‌های لیگ برتر بودیم، اما نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

استراماچونی بیان کرد: پرسپولیس تیم قهرمان ایران است. این تیم ۳ بار لیگ برتر فتح کرده است. ۲ بازیکن به تیم اضافه شدند. کالدرون سیستم اش را تغییر داده و به سبک زمان برانکو بازگشته است.

او گفت: اهمیت هواداران استقلال در آسیا زیاد است. هواداران همیشه ما را حمایت کردند. بدون طرفداران ما همیشه مشکل داریم. باید هر چه توان داریم به کار گیریم تا برنده بازی باشیم. باید در شهرآورد بجنگیم و امتیاز بگیریم.

سرمربی استقلال گفت: به کالدرون احترام می‌گذارم، چون از من بزرگتر و مشهورتر است. اما نمی‌دانم چرا درباره تیم‌های دیگر صحبت می‌کنند. پرسپولیس بازیکنان گران قیمت زیاد دارد. صحبت‌های او درباره قیمت بازیکنان استقلال درست نیست.

او تصریح کرد: چرا او درباره دیاباته صحبت می‌کند؟ زمانی که ما دیاباته را می‌خواستیم او سرمربی پرسپولیس نشده بود.

بازیکنان ما ثابت می‌کنند که در حد استقلال هستند. هدف من این است که استقلال را بسازم. نتیجه دربی فردا هر چه باشد، من هدف خود را دارم و آن را دنبال می‌کنم. ۹۰ دقیقه در پیش داریم و باید نتیجه خوبی بگیریم.

استراماچونی گفت: من مربی حرفه‌ای هستم. روز‌های خوب و بدی داریم. من به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم.

سرمربی استقلال بیان کرد: هنوز خط حمله ما کامل نیست. اسماعیلی را نداریم و قائدی هم به صورت کامل آماده نیست. در بازی فردا باید تعادل تیمی را رعایت کنیم. ممکن است در آینده تغییراتی داشته باشیم. تک تک بازیکنان باید تلاش کنند. ناراحت می‌شوم اگر بازیکنی در دربی کوتاهی کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از شهرآورد تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
راست میگه هدفش پولشه که گرفته و میگیره...
چه اهمیتی داره که چه بلایی سر هوادار میاد...
Iran (Islamic Republic of)
Bi nam
۱۷:۰۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
به این میگن ادم باشخصیت و معتبر که به تیم و بازیکن های حریف انتقاد نمی کنن..دمتگرم باشخصیت
آخرین اخبار