سردار فدوی:

ایستادگی مردم ایران نقشه‌های دشمنان را به باد داد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: امروز دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و افراد زیادی می‌خواهند در راه حقیقت جان خود را فدا کنند.

ایستادگی مردم ایران نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده سپاه پاسداران روز شنبه در مراسم تجدید میثاق بسیجیان عشایر کشور با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رمز پیروزی امت اسلامی در پیروی بی، چون و چرای ملت از امام زمان خویش است و ملت ایران این امر مهم را به جهانیان ثابت کرده است.

او با بیان اینکه استکبار و شیاطین عالم طی ۴۰ سال گذشته بزرگترین اتحاد تاریخ را علیه ملت ایران بسته و نقشه‌های شوم خود را اجرا کرده‌اند، افزود: مردم ما برای انجام تکلیف و رسیدن به وعده‌های الهی تا پای جان ایستاده‌اند و با این برنامه، تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند. مقاومت ملت ایران طی سال‌های گذشته باعث عزت ایران و ذلت دشمنان شده است.

او اظهار کرد: پیاده‌روی عظیم اربعین بیانگر قدرت گرفتن ارزش‌های مکتب عاشوایی است که نظام اسلامی ایران بر پایه آن توسط امام راحل ایجاد شده است.

جانشین فرمانده سپاه گفت: این حرکت عظیم نشان دهنده این است که عشق به امام حسین (ع) و امام زمان (عج) در میان مردم جهان هر روز بیشتر از گذشته می‌شود.

او عنوان کرد: حضور میلیونی عاشقان اهل‌البیت (ع) در پیاده روی اربعین به برکت نظام اسلامی ایران محیا شده و باید با شکوه‌تر از گذشته ادامه پیداکند تا زمانی که کل ملت جهان طعم شیرین حکومت مهدی موعود (عج) را بچشند و از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

سردار فدوی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رمز اصلی پیروزی ملت ایران پیروی از امام خمینی (ره)، ایثار و فداکاری بود به گونه‌ای که ملت ایران طی هشت سال جنگ تحمیلی ۲۰۰ هزار نفر از بهترین فرزندانشان را فدای انقلاب کردند.

او با بیان اینکه ملت ایران طی ۴۰ سال اول انقلاب اسلامی سختی‌ها و مشکلات زیادی را تحمل کرده‌اند، افزود: آن‌گونه که خداوند وعده داده است در ۴۰ سال دوم بسیاری از مشکلات و سختی‌ها در ایران اسلامی مرتفع خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه افزود: عشایر کشور در روند پیروزی انقلاب و پس از طی هشت سال جنگ تحمیلی با اهدای جان و مال خود همواره از ارزش‌ها و اهداف الهی انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

او پیروی تمام عیار عشایر کشور از ولی فقیه را از خصوصیات بارز این اقوام ایران اسلامی برشمرد و تاکید کرد: عشایر با دل، جان، زبان، عقل و عمل خود همیشه به ندای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفته‌اند و هرگز در مقابل دشمنان نظام اسلامی کوتاه نیامدند.

سردار فدوی اظهار کرد: عشایر به معنای حقیقی کلمه این سخن امام راحل مبنی بر اینکه «ما مکلف به انجام تکلیف هستیم، نتیجه با خداوند است» را به خوبی اجرا و عملی کرده‌اند.

او با بیان اینکه عشایر از آغاز نهضت امام خمینی (ره) در سال۴۲ همواره حامی انقلاب اسلامی بوده‌اند، گفت: خدمات جامعه عشایری کشور به نظام اسلامی طی سال‌های گذشته بی نظیر بوده است.

آیین تجدید میثاق ۸۰۰ نفر از عشایر اقوام لر، سیستانی، آذری، عرب، کرد و ترکمن با آرمان‌های امام راحل امروز (شنبه) با حضور «سردار علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «سردار نصرت‌الله سیف» فرمانده سازمان بسیج ناحیه عشایری کشور، «سردار نعمان غلامی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از بسیجیان در حرم مطهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ایستادگی مردم ایران نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

برچسب ها: سپاه ، سردار فدوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار