همزمان با اجرای مراسم رژه نیرو‌های مسلح ؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در بندرعباس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با اجرای مراسم رژه نیرو‌های مسلح در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: همزمان با اجرای مراسم رژه نیرو‌های مسلح شهر بندرعباس از ساعت پنج صبح روز یکشنبه ۳۱ شهریور محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

او افزود:محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در شهر بندرعباس در بلوار ساحلی حد فاصل خیابان صمدو تا میدان لارک و طول بلوار شهید چمران اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت:مسیر‌های جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودروی و موتوری در زمان اجرای این مراسم بوار امام خمینی (ره)، بلوار امام حسین (ع)، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار پاسداران و بلوار شهید رجایی است.

سرهنگ مجید صالح پور گفت: هرگونه تردد و توقف وسایل نقلیه در زمان تعیین شده در محدوده اجرای طرح ترافیکی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

او از شهروندان خواست شب امشب از پارک خودرو در مسیر یادشده خودداری کنند و وسیله نقیله خود را در پارکینگ منازل و خارج از محدوده مراسم پارک کنند.

انتهای پیام/ر

اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی دربندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.