اقامتگاه بوم گردی باغ پایین میزبان سه شنبه‌ها با کتاب در شهمیرزاد

اقامتگاه بوم گردی باغ پایین در شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد روز‌های سه شنبه هر هفته را به فرهنگ کتابخوانی اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رحمان فرمانی سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدیشهر امروز گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر با همکاری اقامتگاه بوم گردی باغ پایین شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد به مدیریت سرکار خانم سلمانی در راستای تعمیق و گسترش فرهنگ کتابخوانی در نظر دارد روز‌های سه شنبه هر هفته را به موضوع کتابخوانی در این اقامتگاه اختصاص دهد.

او افزود: علاقمندان می‌توانند در این روز از فضای زیبا و آرام که در باغی وسیع قرار دارد استفاده کرده و به مطالعه کتاب بپردازند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدیشهر افزود: مدارس و تشکل‌ها می‌توانند فعالیت‌های مرتبط با کتاب (کتابخوانی، قصه گویی، شعر وغیره) را با هماهنگی با اداره شهرستان مهدیشهر در اقامتگاه مذکور برگزار کنند.

اقامتگاه بوم گردی باغ پایین در شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد، پایین‌تر از شهرک ولیعصر (عج)، خیابان خردمند، کوچه پرورش واقع شده است.

انتهای پیام / م

ترویج فرهنگ کتابخوانی در اقامتگاه بوم گردی باغ پایین شهرمیرزاد



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار