نوری: شهرآورد همیشه شرایط خاص خودش را دارد/ امیدوارم استقلال برنده بازی شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: همیشه بازی‌های شهرآورد شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت تیمی که قوی‌تر است پیروز میدان می‌شود.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایط استقلال پیش از بازی فردا در برابر پرسپولیس گفت: استقلال در سه هفته گذشته نتوانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و امیدوارم با پیروزی مقابل تیم پرسپولیس، روحیه بسیار خوبی برای ادامه فصل بدست آورد.

او درباره شرایط بازی فردا هم گفت: شهرآورد همیشه شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت تیمی که قوی‌تر است حتما پیروز میدان می‌شود. بازیکنان باید در این مسابقه از حاشیه‌ها دور باشند و هر تیمی باید بازی خودش را انجام دهد. تیم‌ها باید شرایط بازی را کنترل کنند.

نوری ادامه داد: هر تیمی که میانه زمین را در اختیار خود داشته باشد می‌تواند برنده شهرآورد شود. امیدوارم که این شهرآورد با پیروزی استقلال به پایان برسد. در این مدت بنده در تمرینات استقلال حاضر شدم و دیدم که استراماچونی تیم را از لحاظ روحی و روانی بسیار خوب آماده کرده است و بازیکنان همگی آماده این بازی هستند.


بیشتر بخوانید: بلیتی در ورزشگاه فروخته نمی‌شود


پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه اگر استراماچونی نتواند در این بازی نتیجه بگیرد ممکن است وضعیت این تیم بدتر شود گفت: امیدوارم که این شرایط به هیچ وجه رخ ندهد، زیرا صبر هواداران دیگر لبریز شده و وعده وعید‌هایی که باشگاه بابت جذب بازیکن داده هنوز صورت نگرفته است.

او افزود: استقلال در سه جا مشکل دارد. در میانه زمین هنور موفق به جذب بازیساز نشده است، در خط دفاع هم هنوز تیم مقداری مشکل دارد و در خط حمله نیز بازیکنان جذب شده هنوز نتوانسته اند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. امیدوارم که فردا شرایط خوبی برای استقلال به وجود آید.

او در پایان گفت: بازیکنان تیم استقلال باید بدانند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده اند. امیدوارم با یک بازی خوب و تماشاگر پسند استقلال بتواند از این بازی با پیروزی خارج شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی عشق پرسپولیس کبیر
۱۹:۱۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
انشاالله ذر بازی فردا پرسپولیس عزیزو محبوب و بزرگ برنده ی بازی می شود و استقلال مثل همیشه بازنده می گردد انشاالله تعالی
آخرین اخبار