فیلم/ سرگردانی متقاضیان صدور گذرنامه به علت قطعی سیستم‌های پلیس + ۱۰

قطعی سیستم‌های پلیس +۱۰ از صبح امروز موجب سرگردانی شهروندان در تهران شده است.

فیلم/ سرگردانی متقاضیان صدور گذرنامه به علت قطعی سیستم‌های پلیس + ۱۰به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی میزان مراجعه شهروندان به پلیس + ۱۰ برای تعویض یا صدور گذرنامه افزایش یافته است.

همین موضوع سبب ایجاد صف‌های طولانی در مراکز پلیس + ۱۰ شده و این افزایش مراجعه همزمان شده است با قطعی سیستم‌های این مراکز تا صف‌ها طولانی‌تر شود.

متصدی پلیس + ۱۰ رسالت در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که قطعی سیستم‌ها سراسری است و مشکل تا آخرین ساعات اداری نیز برطرف نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: هشدار به علاقمندان پیاده روی اربعین/ لب مرز گذرنامه صادر نمی‌شود


او از مراجعه کنندگان درخواست کرد تا فردا برای تعویض یا صدور گذرنامه به این مرکز مراجعه کنند.

واکنش ناجا به اختلال در سیستم خدمات رسانی پلیس +۱۰

سرهنگ سید احمد خسروی رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن پوزش از هموطنان بابت اختلال مقطعی به وجود آمده در سیستم صدور گذرنامه پلیس +۱۰، گفت: برای ساعتی سیستم ثبت اطلاعات گذرنامه دچار کندی شد.

وی افزود: پس از پیگیری و بررسی موضوع، این مشکل به سرعت حل شد و اکنون امور اداری در این خصوص طبق روال عادی در حال انجام است و هموطنان برای دریافت گذرنامه‌های خود می‌توانند به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ماجرای سرگردانی شهروندان در دفاتر پلیس + ۱۰ برای دریافت گذرنامه اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار