جباری: اکنون وقت انتقاد کردن از تیم نیست/ بازیکنان قدر پیراهن استقلال را بدانند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال بیش از هر چیزی نیاز به آرامش و حمایت دارد و اکنون وقت انتقاد کردن از تیم نیست.

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی فردا استقلال مقابل پرسپولیس گفت: استقلال بیشتر از هر چیزی نیاز به آرامش و حمایت دارد و الان نباید از تیم انتقاد کرد. با توجه به این که استقلال چند بازیکن محروم دارد و داوران هم همیشه علیه این تیم بوده اند شرایط برای استقلال کمی سخت و حساس است. اگر بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی باشند می‌توانند با دست پر از زمین بازی خارج شوند.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: برخی از بازیکنان استقلال برای اولین بار است که در این بازی به میدان می‌روند و استراماچونی باید بهترین ترکیب را به زمین بفرستند.


بیشتر بخوانید: میزان مصدومیت دروازه بان نفت مسجد سلیمان مشخص شد


جباری پیشکسوت استقلال درباره بازیکنانی هم که قرار است در این دیدار به میدان روند گفت: بازیکنان باید بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند آن‌ها باید ارزش پیراهنی را که بر تن کرده اند را بدانند. باید طوری بازی کنند تا دل هواداران را به دست آوردند، زیرا درخشش در این بازی می‌تواند آن‌ها را به اوج محبوبیت برساند. من برای تیم محبوبم استقلال در بازی فردا آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم که با یک پیروزی شیرین و دلچسب در این دیدار به برتری برسیم.

او درباره این که اگر استقلال در این بازی موفق به پیروزی نشود گفت: درباره این موضوع بعد از بازی فردا صحبت خواهم کرد و الان صحبتی در این مورد ندارم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از شهرآورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار