تحویل آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به پایگاه ایمن آباد بابل

به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تاسیس اورژانس آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به پایگاه ایمن آباد در منطقه لاله آباد شهرستان بابل تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابوالقاسم لعلی رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس و روز ملی اورژانس، سامانه‌های MCMC و GPS آمبولانس‌ها و مراسم تحویل آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به صورت رسمی افتتاح شد.

او افزود: سامانه GPS جهت نظارت هر چه دقیقتر آمبولانس‌ها و بررسی لحظه‌ای ماموریت‌ها و بررسی لحظه‌ای سرعت، منطقه تحت پوشش و زمان لحظه‌ای رسیدن به موقعیت حادثه با این سامانه پایش می‌شود و نیز کنترل دقیق تجهیزات و میزان سوخت خودرو انجام می‌شود.

لعلی در توضیح سامانه MCMC گفت:  سامانه اعزام و انتقال بیماران بین مراکز درمانی (MCMC) جهت بهبود کیفیت فرایند ارائه خدمات درمانی و ارتقای روند انتقال و اعزام بیماران از بیمارستان و تعیین حدود مسیولیت کادر انتقال بین مراکز درمانی تشکیل شده است.

او افزود: برخی محور‌های اجرایی MCMC شامل مدیریت یکپارچه و واحد اعزام و انتقال بیماران بین مراکز درمانی، تعیین فرایند اعزام و انتقال بیماران و نحوه هماهنگی بین مراکز درمانی و پایش لحظه‌ای اورژانس‌های بیمارستانی در حیطه مدیریت بحران است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل در مورد تحویل آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به منطقه لاله آباد گفت: این آمبولانس از بروز‌ترین آمبولانس‌های حال حاضر جهان با کامل ترین تجهیزات است که با توجه به نیاز منطقه لاله آباد با توجه به تردد بسیار زیاد جاده بین آمل و بابل و مسیر زائران امام رضا (ع) و پوشش جمعیت زیاد منطقه به پایگاه ایمن آباد تحویل شد.

انتهای پیام/ م

اضافه شدن آمبولانس بنز اسپرینتر در منطقه لاله آباد شهرستان بابل

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار