بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران به مناسبت گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

ملت ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی، عقیدتی و ملی در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن متجاوز به پاخاست و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را در دفاع شرافتمندانه به نمایش گذاشت.

رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و ولایت فقیه و وحدت نیرو‌ها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

از اینرو می‌توان گفت دفاع مقدس، مقدس‌ترین جهاد است و مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی ـ ملی خود بود، دفاع کردند و از همان دوران که مورد تحریم شدید تسلیحاتی قرار گرفتند دفاع مقدس را صحنه‌ای برای بروز نوآوری‌های مختلفی صنایع نظامی آماده ساختند و به این روند در سال‌های بعد از جنگ نیز ادامه دادند که امروز با افتخار باید گفت ساخت موشک‌ها و تانک‌های پیشرفته و ناو‌های کوچک و بزرگ و پهپاد‌ها از دستاورد‌های مهم صنایع نظامی در طول دوران دفاع مقدس است.

ملت ایران همچنان که در دفاع مقدس با کمترین امکانات و دست خالی بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شد، امروز نیز در مقابل هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم و اقتصادی با تکیه بر ولایت فقیه و وحدت ملی از گردنه‌های صعب‌العبور تحریم دشمنان خواهد گذشت و پرچم این انقلاب را به دستان منجی عالم بشریت خواهد رساند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن بیان این نکته که هفته دفاع مقدس یادآور غرور ملی و نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است، یاد و خاطره دلیرمردان قله شهادت را گرامی داشته و اعلام می‌دارد: ما سربازان راه ولایت و نظام جمهوری اسلامی تا پای جان برای حفظ کیان و مرز‌های این مملکت ایستاده‌ایم و مقاومت را پیشه راه کردیم و در هر نقطه از جهان که کفر قصد نابودی اسلام عزیز را داشته باشد، همچنان که مردان رزم‌آفرین و حماسه‌ساز و عاشورایی این سرزمین در برابر کفر جهانی و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و تکفیری‌های داعشی آن سوی مرز‌ها به دفاع از حریم ولایت و حرم آل‌الله بپا خاستند و جبهه مقاومت را بوجود آوردند، کربلا‌های دیگری خلق می‌کنیم تا اسلام عزیز برای همیشه زنده و جاوید بماند.

انتهای پیام/ م

صدور بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.