برنامه‌های فرهنگی سازمان لیگ برای شهرآورد ۹۰

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ برنامه‌هایی که قرار است در شهرآورد ۹۰ اجرا شود را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ درباره برنامه‌های این سازمان برای شهرآورد ۹۰ پایتخت بیان کرد: با توجه به اینکه بازی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، باید به دلیر مردان نیرو‌های مسلح کشورمان خسته نباشید بگوییم که در یکی - ۲ ماه اخیر در اتفاق‌های منطقه برای ایران قدرت نمایی کردند. آن‌ها سبب سرافرازی کشورمان شدند.

او افزود: با کمک چتربازان سپاه پاسداران برنامه‌های خاصی داریم. قرار است آن‌ها با پاراگلایدر در آسمان زمین اصلی ورزشگاه پرواز کرده و در ورزشگاه‌های مجاور فرود آیند. به مناسبت ایام محرم و عزاداری امام حسین (ع) برنامه‌هایی مانند نوحه خوانی و دمام زنی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود. کار‌های مختلفی پیش رو داریم که از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید: استراماچونی پیش‌دستی کرد/ ببازم می‌روم!


بهمنی تصریح کرد: در ورودی‌های غربی و شرقی ورزشگاه آزادی، ایستگاه صلواتی و مکان‌های بازی و نشاط دایر می‌شود. امیدواریم با این برنامه‌ها بخشی از اوقات فراغت تماشاگران عزیزمان پر شود.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ درباره ممنوع بودن ورود هواداران بدون بلیت به ورزشگاه آزادی برای تماشای شهرآورد گفت: برای این بازی ۵۷ هزار بلیت فروخته شده است. از افرادی که نتوانستند بلیت تهیه کنند خواهش می‌کنم به ورزشگاه نیایند و خیلی راحت از تلویزیون بازی را در منزل خود تماشا کنند.


بیشتر بخوانید: حواشی شهرآورد ۹۰/ از غیبت اسماعیلی و حسینی در شهرآورد تا لو رفتن ترکیب استقلال برای دیدار با پرسپولیس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از شهرآورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار