نظارت بر بازار مرغ در ایلام

معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت:باتوجه به اینکه قیمت گوشت قرمز سیر صعودی و روندی افزایشی داشته،نظارت کارشناسان و بازرسان سازمان صمت بیش از پیش شده است.

نظارت بر بازار مرغ  در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛شریفی ، معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت:باتوجه به اینکه قیمت گوشت قرمز سیر صعودی و روندی افزایشی داشته، تقاضا برای خرید مرغ بیشتر از گذشته نمود پیدا کرده که به همین علت مرغ داران باوجود نرخ های یکسان مصوب ستاد تنظیم بازار کشور اما به علت تقاضای زیاد بازار برای خرید مرغ اقدام به افزایش خودسرانه قیمت این ماده خوارکی کرده اند که همین امر می طلبد نظارت های کارشناسان و بازرسان همه روزه انجام گیرد.


او افزود:نرخ شکنی دست اندرکاران صنعت مرغ در استان های همجوار باعث ایجاد اختلال در بازار مرغ استان ایلام شده که البته دستگاه های نظارتی با کارشکنی ها و افراد متخلف در این حوزه به شدت برخورد می کنند کما اینکه برای حدود ۴۰ مرغدار پرونده تخلف تشکیل شده است.

شریفی گفت:گروه های بازرسی و نظارت برمرغداری ها، کشتارگاه، عاملان توزیع، توزیع کنندگان و فروشندگان خرد همه روزه انجام می شود و بیش از ۸۰ درصد این چرخه مورد پایش و نظارت کارشناسان و بازرسان سازمان صمت و دستگاه های همکار قرار دارد.

 

انتهای پیام/ع

نظارت بر بازار مرغ در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.