مسئولان در جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات دستگاه‌های خود تلاش کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان استانی باید در خصوص جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات دستگاه‌های خود تلاش کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز شنبه ۳۰ شهریور ۹۸ در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه تاکید کرد: تمامی مسئولان استان موظفند در خصوص جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات دستگاه‌های خود در بخش‌های مختلف تلاش کنند و باید تمام بودجه جذب شود.

او افزود: در صورت جذب نشدن احتمالی اعتبار مختص برخی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، بودجه مورد نظر، به یک اداره دیگر اختصاص یابد تا از برگشت آن جلوگیری شود.

عباسی تصریح کرد: طرح‌های مربوط به حوادث چهارمحال و بختیاری نیز نباید معطل بماند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این بخش نیز باید هر چه سریع‌تر نسبت به جذب و هزینه اعتبارات خود اقدام کنند.

او همچنین با اشاره به فرارسیدن اول مهرماه فصل بازگشایی مدارس و ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یادآور شد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند تا در برنامه‌های مربوط به این رویداد‌های مهم همکاری داشته و فعال باشند.

مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در سال گذشته ۵ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی قانون بودجه ۱۳۹۷ برای این استان مصوب شد.

او تصریح کرد: از این مبلغ دو هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت.

نظری یادآور شد: از مجموع مبلغ تخصیصی به چهارمحال و بختیاری از محل اسناد خزانه اسلامی قانون بودجه ۱۳۹۷ تاکنون ۹۹ درصد برابر ۲ هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال جذب شده است.

او اظهار داشت: بقیه اعتبار تخصیصی به چهارمحال و بختیاری از این محل تا فردا یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ جذب خواهد شد.

انتهای پیام/خ

برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار