لحظه به لحظه با بورس:

شاخص بورس سبزپوش شد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۱۲۸۹.۱۰ واحدی در ارتفاع ۲۹۹ هزار و ۱ واحدی ایستاد.

شاخص بورس سبزپوش شدبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۱۲۸۹.۱۰ واحدی در ارتفاع ۲۹۹ هزار و ۱ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۵ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۳۳ میلیون سهم طی ۲۱ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: رشد ۳ هزار واحدی شاخص بورس در ابتدای معاملات 


نماد‌های پر بیننده عبارتند از جم، وپاسار، فملی، ونوین، دعبید، شتران، کالا باروند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۵۵.۵۱ واحدی به پله ۴ هزار و ۸ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳۵۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۱ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

چراغ سبز حافظ روشن ماند

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۴۳۹۰.۹۶ واحدی در ارتفاع ۳۰۲ هزار و ۱۰۳ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵ میلیارد سهم طی ۴۱۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده عبارتند از فملی، فولاد، جم، رمپنا، پارس، شهدیس باروند صعودیو نماد فخاس با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۶۴.۱۷ واحدی به پله ۴ هزار و ۱۷ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۸ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱ میلیارد سهم طی ۱۶۳ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار