عضو شورای شهر تهران خبر داد؛

رونمایی از تمثیل ۲ هزار شهید در مناطق ۲۲ گانه پایتخت

نژادبهرام گفت: فردا از تمثیل ۲ هزار شهید با حضور سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ رونمایی می‌شود.

رونمایی از تمثیل ۲ هزار شهید در مناطق ۲۲ گانه پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در توضیح جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با شهردار تهران در جمع خبرنگاران، گفت: شهردار تهران امروز در جلسه هم‌اندیشی گزارشی از سفر خود به کشور‌های اتریش و آلمان ارائه کرد و در کنار آن به دستاورد‌های این سفر در حوزه پسماند برای مدیریت شهری اشاره کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: دیگر موضوع مورد بحث در جلسه هم‌اندیشی مسائل مالی و برنامه‌ریزی برای ایجاد منابع جدید پایدار بود.

نژادبهرام در پاسخ به این سوال که برنامه مدیریت شهری برای پیاده‌روی اربعین چیست؟ گفت: موضوع اربعین و بودجه آن در دستور امروز شورای شهر تهران بررسی می‌شود.


بیشتر بخوانید: درآمد ۹ هزار میلیارد تومانی شهرداری‌ها از محل ساخت و ساز ساختمانی


او در پاسخ به این سوال که تا به امروز آیا گزارشی مبنی بر مغایرت تابلو‌های معابر پایتخت (حذف واژه شهید) گزارش نشده است؟ گفت: بررسی این موضوع در کمیته‌ای است که آقای امینی مسئولیت آن را بر عهده دارد. برنامه مدیریت شهری برای فردا رونمایی از تمثیل ۲ هزار شهید است که با حضور سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ انجام می‌شود.

انتهای پیام/

توضیحات عضو شورای شهر تهران درباره حذف عنوان شهید از تابلو معابر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار