مسابقات لیگ به نام خوشه طلایی به کام حریفان

مدیرعامل خوشه طلایی ثنای ساوه گفت: از دست رفتن امتیاز میزبانی در ساوه، لطمات فراوانی به خوشه طلایی وارد کرده است.

مسابقات لیگ به نام خوشه طلایی به کام حریفانحسین پرویزی مدیرعامل خوشه طلایی ثنای ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: از دست رفتن امتیاز میزبانی در شهر ساوه، لطمات فراوانی را به تیم ما وارد کرده است که انتظار داریم، این کمترین حق ساوجی‌ها با درایت مسئولین ارشد استان مرکزی محقق شود.

پرویزی با اشاره به آماده نشدن مجموعه چمران ساوه گفت: با توجه به شروع جام حذفی و میزبانی از تیم شاهین بوشهر، می‌طلبد مسئولان تا ۸ مهر ماه، مجموعه چمران را آماده کنند.

او اضافه کرد: با وجود گرمای هوای قم و نداشتن فرصت میزبانی در خانه، توانستیم با شکست حریف، صدر جدول را تصاحب کنیم.

رویارویی قدرتمند خوشه طلایی با حریفان در جام حذفی

محسن عاشوری سرمربی تیم خوشه طلایی ثنای ساوه هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: در خصوص برنامه این تیم در جام حذفی گفت: برای رویارویی قدرتمند با حریفان خود برنامه ریزی داریم و این جام اصلا برای تیم زنگ تفریح نخواهد بود.

عاشوری افزود: بازی در مقابل بابل، سخت بود، اما توانستیم علیرغم شرایط جوی و گرمای هوا در قم، تیم بابل را شکست دهیم.

تیم خوشه طلایی ساوه در دیدار با رایکا بابل در قم با استفاده از ظرفیت‌های خود و هوشیاری دروازه بان بازی خوبی ارائه داد و با شکست ۲ بر یک رایکا بابل، و کسب ۱۴ امتیاز از شش بازی، صدر نشین جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور شد.

خوشه طلایی ثنای ساوه در اولین بازی خود در جام حذفی کشور، میزبان شاهین بوشهر خواهد بود.

نیمه اول مهرماه آخرین وعده آماده سازی زمین فوتبال شهید چمران ساوه

آقازاده استاندار مرکزی دهم شهریور ماه و آخرین روز هفته دولت در حاشیه افتتاح طرح‌ها در ساوه از آماده سازی زمین فوتبال ورزشگاه شهید چمران ساوه تا نیمه اول مهرماه برای انجام بازی‌های خانگی خوشه طلایی مطابق با استاندارد‌های سازمان لیگ خبر داد و افزود:مقرر شده که زیرساخت‌های ضروری به گونه‌ای مهیا شود تا بتوان مسابقات لیگ یک فوتبال را در این استادیوم برگزار کرد و امیدواریم در این تاریخ مسابقات خانگی خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران برگزار شود.

این درحال است که حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی سیزدهم مرداد ماه در خصوص وضعیت آماده سازی مجموعه شهید چمران ساوه گفت: امیدواریم زمین چمن شهید چمران در هفته دولت به بهره برداری برسد.

فرماندار ساوه هم با اشاره به اینکه شرایط کار به سمتی در حال پیشرفت است که خوشه طلایی احتمالا دو بازی را خارج از ساوه میزبانی کند گفت: تمام تلاش مجموعه‌ی مدیریتی استان و شهرستان برای انجام این خواسته‌ی جوانان در حال انجام است.

مدیرعامل خوشه طلایی ثنای ساوه هم گفت: از چهار ماه گذشته صعودمان به لیگ دسته اول قطعی شده و مکرر به مسئولین وضعیت این ورزشگاه را اعلام کردیم، ولی امروز برای میزبانی از تیم‌ها باید به شهر دیگری برویم که دیگر نمی‌توان به این بازی خانگی اطلاق کرد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.