آخرین وضعیت پخش شهرآورد سرخابی‌ها از تلویزیون‌های شهری

عضو شورای شهر تهران درباره پخش فوتبال استقلال و پرسپولیس از تلویزیون‌های شهری توضیحاتی داد.

خبرنگار: کاظمی/عضو شورای شهر تهران خواستار پخش فوتبال استقلال و پرسپولیس از تلویزیون‌های شهری شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران با تهیه تذکری که به امضای سایر اعضا هم رسید گفت: این روز‌ها شرایطی سختی را در سطح بین‌المللی و نیز متأثر از آن به واسطه شرایط اقتصادی در داخل تجربه می‌کنیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در چنین شرایطی اجرای رویداد‌های دسته جمعی و خانوادگی که حدی از نشاط را در آحاد جامعه به وجود می‌آورد می‌تواند به انسجام ملی و ارتقای سرمایه اجتماعی کمک کند.


بیشتر بخوانید؛ استقلال - پرسپولیس/ نود دقیقه بازی در نودمین قسمت سریال دربی‌های پایتخت


او خاطرنشان کرد: در همین راستا مدیریت شهری تلاش کرد پخش مسابقه دو تیم محبوب پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس معروف به شهرآورد پایتخت را از تلویزیون‌های شهری پخش کند که متأسفانه همکاری لازم بین بخش‌های مختلف جهت این رویداد صورت نگرفت.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بر خود لازم می‌دانم که به عنوان نماینده مردم از شورای تأمین بخواهم که به این خواست مردمی جامه عمل بپوشاند و مجوز پخش مسابقه فوتبال در فضا‌هایی از شهر را که با زحمت همکاران سازمان زیباسازی فراهم شده صادر کند.

انتهای پیام/

عضو شورای شهر تهران خواستار پخش شهرآورد سرخابی‌ها از تلویزیون‌های شهری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار