تحویل کانکس‌های مدارس عشایری خراسان شمالی تا ۱۵ آبان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: برای جبران خسارات سیل به مدارس عشایری استان ۲۸ کانکس خریداری شده که تا ۱۵ آبان تحویل داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از خرید ۲۸ کانکس جهت استقرار در مناطق عشایری استان خبر داد و بیان داشت: با توجه به خسارات وارد شده به مدارس عشایر در حادثه سیل اخیر، تعداد ۲۸ کانکس برای تحصیل دانش‌آموزان عشایر استان خریداری شده و تا ۱۵ آبان ماه تحویل می‌گردد.

سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۱۵ هزار نفر از نیرو‌های رسمی، خرید خدمات، سرباز معلم و نیرو‌های حق التدریسی آموزش و پرورش استان از ابتدای مهر ماه راهی کلاس‌های درس می‌شوند.

او با بیان اینکه تا ۲۰ شهریور ماه، عملیات ثبت نام ۱۷۲ هزار دانش آموز در سامانه انجام شده است، افزود: ۷ هزار دانش‌آموز در ۱۰۵ مرکز شبانه روزی استان جهت ادامه تحصیل ثبت نام کرده‌اند که آموزش و پرورش نیز موظف است تغذیه و اسکان دانش آموزان را تا پایان فصل امتحانات فراهم نماید. همچنین در راستای اجرای سند تحول و عدالت آموزشی ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات بهداشتی و ورزشی در مناطق محروم و نیازمند استان توسط این نهاد توزیع گردید..

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه در راستای سند تحول آموزش و پرورش استان، ۳۰۰ مدرسه دیگر باید احداث و مورد بهره برداری قرار بگیرد افزود: با بهره‌برداری ۱۸ پروژه در هفته دولت و ۱۷ پروژه دیگر نیز در ابتدای مهر ماه سال جاری در مجموع بیش از ۱۴۵ کلاس درسی به فضای آموزشی استان اضافه شد که این امر سبب رشد سرمایه فضای آموزشی استان گردید.

انتهای پیام/د

تحویل کانکس‌های مدارس عشایری خراسان شمالی تا ۱۵ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.