همزمان با آغازاولین روز از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترکی ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتتظامی و سپاه در محل حسینیه شهدای گمنام شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  علی اصغر سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز  در مراسم  صبحگاه مشترک نیروی انتتظامی و سپاه  با اشاره به  یادآوری از خودگذشتگی‌ها و دلاوری رزمندگان  اسلام در هشت سال دفاع مقدس،گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های ملت رشید و پرآوازه‌ای است که در طول هشت سال نبرد نابرابر در برابر مستکبران و زورگویان عالم سرافرازانه و با عزت ایستادگی و مقاومت کرده و خالق حماسه‌ای جاودان و ماندگار بر صفحه تاریخ شدند.

او با بیان اینکه این پیروزی بدست نمی‌آمد مگر با رهبری مقام معظم رهبری که تمامی نقش‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نقشه برآب نموده است.

سلمانی با بیان اینکه شعار محوری امسال ،ما پیروزیم، هستیم، اظهار کرد: سعی شده برنامه‌های امسال با روی کردی خلاقانه انجام شود و برنامه‌ها در جهت تبیین دست آورد‌های دفاع مقدس و پشتیبانی مردم از دفاع مقدس باشد.

همزمان با آغاز اولین روز از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترکی با حضور فرماندار، امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتتظامی و جمعی از روسای ادارت شهرستان و خانواده معزز شهدا رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محل حسینیه شهدای گمنام برگزار شد.

انتهای پیام/ی

صبحگاه مشترک نیروی انتتظامی و سپاه در مهریز برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.