فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان:

برجسته‌ترین عرصه افتخارآفرینی ملت ایران دفاع مقدس بود

دامغانی گفت: دفاع مقدس برجسته‌ترین عرصه افتخارآفرینی ملت ایران در برابر هجمه و رویکرد‌های خصمانه دشمنان در طول تاریخ بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان  در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان گفت: منویات امام راحل انگیزه بسیار قوی برای حضور آحاد ملت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود و با وحدت همه‌جانبه اقشار مردم دفاع مقدس در کشو جاودانه شد.

او خاطر نشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ولایتمداری، استقامت و ایثار را از امام حسین (ع) آموختند و با توجه به باور‌های دینی برای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند.

دامغانی تصریح کرد: با رهبری امام خمینی (ره) مردم ایران آموزه‌های دینی و ولایتمداری را فراگرفتند و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نشان از غیرت ایرانی برای نبرد علیه باطل دارد.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان اضافه کرد: سمنان یکی از استان‌های ممتاز کشور در اعزام رزمندگان به جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس بود و این غیورمردان با عزت و سربلندی از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

او بیان کرد: استان سمنان پنج خانواده دارای سه شهید، ۱۲۵ خانواده دارای ۲ شهید و هفت هزار جانباز جنگ تحمیلی دارد که این مومنان برای پایداری نظام جمهوری اسلامی در کشور همواره در تلاش بودند.

دامغانی گفت: استان سمنان از نظر شاخص ایثارگری و تعداد اعزام رزمند به جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس نسبت به جمعیت به ترتیب در رتبه سوم و دوم کشور قرار دارد.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان افزود: ۴۱ هزار رزمنده از استان در هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی و دفاعی اعزام شدند و در ۵۵ عملیات این دلاورمردان خوش درخشیدند.

در این آیین که آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان، علیرضا آشناگر استاندار، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سید عباس دانایی فرماندار سمنان حضور داشتند، نیرو‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و گروه‌های مردمی و بسیج با نمایش توانمندی‌های دفاعی اولین روز هفته دفاع مقدس در استان سمنان را گرامی داشتند.

در تقویم جمهوری اسلامی سی و یکم شهریور تا هفتم مهر هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

انتهای پیام / م

 ۴۱ هزار رزمنده  استان در هشت سال دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.