امام جمعه شهرکرد:

دشمن هیچگاه به خواسته‌ها و اهداف شوم خود نرسیده و نخواهد رسید

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن هیچگاه به خواسته‌ها و اهداف شوم خود نرسیده و نخواهد رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد  امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸ در آیین رژه نیرو‌های مسلح این استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز به برکت مقاومت و پایداری امت اسلامی شاهد گسترش جبهه مقاومت در سراسر جهان هستیم.

او  اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایثار، پایمردی و مقاومت ایران اسلامی به شمار می‌رود و امروز به برکت همین فرهنگ مقاومت و پایداری به دستاورد‌های بزرگی دست پیدا کرده‌ایم.

نکونام با اشاره به رشد و پیشرفت ایرانی اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته، تصریح کرد: رژه نیرو‌های نظامی در کمال صلابت، شکوه، نظم و امنیت برگزار شد گویای این پیشرفت‌ها است و باید خداوند را به واسطه این نعمت‌ها شکرگذار و قدردان بود.

نکونام با بیان اینکه تحقق وعده نصرت و پیروزی الهی در ایران مشهود است، اظهار داشت: با خواست خداوند و پشتوانه مردم حماسه‌آفرین کشور، روز به روز پرصلابت‌تر، مقاوم‌تر و قوی‌تر می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمن، خاطرنشان کرد: دشمن هیچگاه در طول این ۴۰ سال به خواسته‌ها و اهداف شوم خود نرسیده و نخواهد رسید و این توطئه‌ها جز رسوایی برای خودش دستاوردی به همراه ندارد.

انتهای پیام/خ

جبهه مقاومت در سراسر جهان گسترش یافته است

برچسب ها: دفاع مقدس ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.