خلیل زاده: یک درصد هم پنالتی نبود/ یزدانی فحاشی کرد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: صحنه برخوردم با شجاعیان یک درصد هم پنالتی نبود و بازیکن استقلال پای من را زد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در شهرآورد ۹۰ پایتخت بیان کرد: خدا را شکر که سه امتیاز بازی را کسب کردیم و این پیروزی سبب شد تا به صدر جدول نزدیک شویم. در این بازی بهتر بودیم و حقمان را هم با برد گرفتیم.

او افزود: در بازی فحاشی پیش می‌آید. هواداران عصبانی می‌شوند و فحاشی می‌کنند. تیمشان نتیجه نمی‌گیرد و آن‌ها هم ناگزیر فحاشی می‌کنند. درباره صحنه پنالتی هم باید بگویم که یک درصد هم پنالتی نبود. داریوش شجاعیان پای من را زد و ما مانند بقیه نیستیم که انتقاد کنیم چرا داور بد عمل کرد. کالدرون گفت اگر داور هم بد عمل کرد شما بهتر بازی کنید. خدا را شکر با پیروزی در این بازی پنالتی را هم جبران کردیم.


بیشتر بخوانید: پنالتی استقلال اشتباه بود


خلیل زاده درباره درگیری سیاوش یزدانی با بازیکنان این تیم خاطر نشان کرد: آدم باید با فوتبال جلوی هوادار محبوب شود. دعوا کردن مال چه زمانی است؟ یزدانی در همه صحنه‌های بازی بود و فحاشی می‌کرد. یک صحنه هم به سیامک فحاشی کرد. امیدوارم کمیته انضباطی او را ببیند.

مدافع پرسپولیس اذعان کرد: او سال گذشته به ما فحاشی کرد، اما محروم نشد. این کار‌ها تعصب و غیرت نیست و با فحش دادن و دعوا نمی‌گویند بازیکن تعصب دارد. باید با تعصب بازی کنید که بعد از خروج از زمین نا نداشته باشید.

مدافع پرسپولیس در خصصو بازی کنار حسین کنعانی زادگان گفت: حسین بازیکن خوبی است و فرقی نمی‌کند کدام بازیکن بازی کند. شرایط ما امسال سخت‌تر از سال گذشته است و امیدوارم قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.


بیشتر بخوانید: عصبانیت استراماچونی از علی کریمی + عکس


انتهای پیام/

اظهارات خلیل زاده درباره دیدار پرسپولیس با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار