به کار گیری هزار و ۲۰۰ راننده خانم در سرویس مدارس

قائم مقام سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از به کار گیری ۱۲۰۰ راننده خانم در سرویس مدارس کرمانشاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به کار گیری هزار و ۲۰۰ راننده خانم در سرویس مدارسقائم مقام تاکسیرانی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ازساماندهی   ۵۱۵۰ دستگاه خودرو سرویس مدار س در سال ۹۷  خبر داد و گفت: هزار راننده خانم در سرویس مدارس دخترانه به کار گیری شدند.

دوستی گفت: پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید ۵۵۰۰ راننده خودرو به عنوان سرویس مدارس فعالیت کنند که ۱۲۰۰ راننده خانم و مابقی اقایان هستند.

او بیان کرد: رانندگان خودرو باید دارای صلاحیت فردی و خودرویی باشند معاینه فنی بیمه نامه وضعیت ظاهری راننده و وضعیت خودرو لحاظ خواهد شد.

دوستی ادامه داد:سامانه سپند نیز بحث نظارتی بر سرویس مدارس است که والدین پیگیر آن خواهند شد که قابلیت رصد حرکت خودرو از درب منزل تا مدرسه مسیر‌های زمان ورود دانش آموز به خودرو تردد توقف  فراهم شده است و سال ۹۷ نیز استان کرمانشاه به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شد و در سال جاری کلیه رانندگان موظف به استفاده از این سامانه هستند.

او بیان کرد: در سال گذشته ۱۵ اکیپ بازرسی در دو نوبت با همکاری تعزیرات سازمان صنعت معدن پلیس راهنمایی و رانندگی  داشتیم، اما والدین نیز می‌توانند بهترین ناظرین در بحث سرویس مدارس باشند.

دوستی گفت: در سال ۹۷ خوشبختانه در سرویس مدارس هیچ گونه حادثه‌ای تصادفی نداشتیم و با کمک والدین و رانندگان هیچ گونه مسائل اخلاقی نیز نداشتیم.

او افزود: والدین عزیز می توانند انتقادات پیشنهادات یا تخلفات در حوزه سرویس مدارس با سامانه گویای 133 تاکسیرانی در میان بگذارند.

انتهای  پیام/ز

 

سامانه سپند نظارت والدین بر عملکرد سرویس مدارس

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار