تاکید بر ارتباط بیشتر اولیا و مربیان برای مقابله با جنگ نرم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ارتباط بیشتر اولیا و مربیان مدارس برای مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی و زنگ مهر در مدرسه دخترانه دکتر موحد تبریز گفت: جنگ نرم و نفوذ فرهنگی دشمن ضرورت هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ اولیا دانش آموزان و مربیان مراکز آموزشی را برای هدایت و کنترل آینده سازان کشور دو چندان کرده است از این رو باید خانه و مدرسه به امر تعلیم و تعلم تمرکز دو جانبه داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه در کنار ارتقای سطح تحصیلی تذهیب نفس دانش آموزان باید اولویت اولیا و مربیان مراکز آموزشی باشد افزود: اولیا دانش آموزان آرزو دارند فرزندانی داشته باشند که از نظر معنوی و اخلاقی در بالاترین سطح قرار داشته باشند از این رو باید همکاری و هماهنگی خانه و مدرسه برای تحقق این امر مهم بسیار ضروری به نظر میرسد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ویژگی‌های جنگ نرم و تاثیر آن در بنیان فکری و اخلاقی دانش آموزان تاکید کرد: پدران و مادران عزیز تربیت فرزندان خود را تنها به مدرسه نسپارند بلکه با ارتباطی مستقیم با مربیان آموزشی و پرورشی در هدایت و کنترل آینده سازان کشور نقش آفرین باشند.

او با بیان اینکه نا امیدی استکبار از برخورد سخت با ملت ایران؛ شدت نفوذ فرهنگی را بیشتر کرده است گفت: رمز موفقیت دانش آموزان برای غلبه بر بدخواهان در وهله اول ارتقا سطح تحصیلی است که در این زمینه مسئولان آموزش و پرورش وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند.

امام جمعه تبریز افزود: اگر امروز دشمنان بویژه آمریکا تفکر حاکمیت و خود بزرگ بینی بر دیگر کشور‌ها را دنبال میکند به دلیل موفقیت‌هایی است که در بُعد علمی بدست آورده اند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان رشد علمی کشور در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شتاب بیشتری گرفته است گفت: موفقیت‌های بدست آمده در حوزه فناوری‌های جدید و انرژی صلح آمیز هسته‌ای که دشمنان را عصبانی کرده است درسایه توانمندی‌ها و موفقیت‌های دانشمندان جوان ایرانی است.

 

انتهای پیام/ش

آغاز سال جدید تحصیلی و زنگ مهر در مدرسه دخترانه دکتر موحد تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار