سه فروند شناور حامل کالای قاچاق در بوشهر توقیف شد

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با توقیف سه فروند شناور تجاری، پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد بیان کرد: دریابانان پایگاه دریابانی بوشهر پس از آن که از قصد قاچاقچیان برای حمل و جاسازی کالای قاچاق در سه فروند شناور در معابر غیر قانونی مطلع شدند، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

او افزود: دریابانان در عملیاتی برنامه‌ریزی شده و منسجم شناورهای متخلف را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از آن، توانستند موتور یخچال صنعتی، شارژر فندکی خودرو، اسباب بازی و لوازم آرایشی بهداشتی کشف کنند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر ادامه داد: در این زمینه ۹ متهم دستگیر شدند و سه فروند شناور، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

او گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را پنج میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار رضایی‌نژاد تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس و سواحل استان بوشهر با تلاش دریابانی کشف شده است.

انتهای پیام/ک

کشف پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.