رئیس پلیس پیشگیری ناجا تأکید کرد؛

برخورد قاطع پلیس با مزاحمان خیابانی همزمان با بازگشایی مدارس

سردار شرفی گفت: برخورد قاطع با مزاحمان خیابانی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی از مهمترین تمهیدات پلیس پیشگیری برای بازگشایی مدارس است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به حضور مقتدرانه و جدی پلیس در طرح بازگشایی مدارس، نیروی انتظامی را تأمین کننده نظم و امنیت و همکاری شهروندان و والدین دانش آموزان با پلیس را در خدمت رسانی هرچه بهتر مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی متعدد با انجمن‌های اولیا و مربیان در طول سال تحصیلی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات آموزشی از سوی کارشناسان پلیس پیشگیری، آشنایی والدین و دانش آموزان با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و راه‌های مقابله با این آسیب‌ها به جوانان است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: برخورد قاطع با مزاحمان خیابانی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی از مهمترین تمهیدات پلیس پیشگیری برای بازگشایی مدارس است؛ تیم‌های نظارتی، گشت‌های محسوس و نامحسوس به استعداد ۴۳ هزار نیرو در قالب ۱۷ هزار مورد انواع گشت با استقرار در معابر اصلی منتهی به مدارس با هرگونه مزاحمت و تخلف برخورد جدی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم آرامش و اطمینان خوبی را برای دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها به وجود بیاوریم، تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم، امنیت و ارتقای آرامش و احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و تا رسیدن به شرایط ایده آل و اطمینان بخش به ماموریت خود ادامه خواهد داد.


بیشتر بخوانید: سردار شرفی: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور به موقع مردم است


این مقام انتظامی افزود: همکاری شهروندان و والدین، پلیس را در خدمت رسانی هر چه بهتر یاری خواهد کرد و ما توقع داریم که تمام سازمان‌های متولی پلیس را در تأمین نظم و آرامش همگانی یاری کنند.

مشارکت بیش از ۲ هزار پلیس افتخاری در طرح تأمین امنیت مدارس

وی خاطرنشان کرد: پلیس با رویکردی جامعه محور به دنبال تحقق مشارکت فعال آحاد مختلف جامعه است و تجربه ثابت کرده که همراهی مردم در هر طرحی موفقیت آن را تضمین خواهد کرد و در این راستا بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ پلیس افتخاری در طرح تأمین امنیت مدارس مشارکت می‌کنند.

شرفی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را نیازمند عزم جدی تمام سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: برگزاری جلسات آموزش‌های همگانی و توصیه‌های پلیسی برای دانش آموزان از دیگر فعالیت‌های پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان توصیه کرد که هر نوع بی‌انضباطی در این خصوص را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار