رئیس آموزش و پرورش تفت گفت: برنامه‌های عملیاتی شده آموزش و پرورش این شهرستان در مجلدی ۴۰۰ صفحه‌ای کتابت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد صادق مهدیان رئیس آموزش و پرورش تفت از رونمایی مجلدی ۴۰۰ صفحه‌ای برنامه‌های عملیاتی شده آموزش و پرورش تفت در  هفته آینده خبر داد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان برای اینکه دانش آموزان را در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی بالنده سازد ۲۰ محور توسعه را در نظر گرفته است.

او افزود:  بر این اساس  ۲۰ محور، بومی سازی‌هایی که صورت گرفته است به صورت برش منطقه‌ای از برنامه‌های سند تحول بنیادین در مجله تقریب ۴۰۰ صفحه آماده شده است.

مهدیان با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی شاخص‌های آموزشی و پرورشی شهرستان تفت و کسب موفقیت‌های ارزشمند دانش‌آموزان در المپیاد‌ها و مسابقات علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی، ادامه داد: این موفقیت‌ها روحیه خود باوری، امید و نشاط بیشتری را همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در خانواده بزرگ آموزش و پرورش ایجاد و تقویت کرده است.

او بازگشایی مدارس را فرصتی مغتنم برای مرور درس صیانت از ارزش‌های اسلامی و تمامیت ارضی کشور عزیزمان دانست و گفت: از همکاران گرانقدر خواستارم در نهادینه کردن درس ایثار و شهادت و فداکاری اهتمام جدی  داشته باشند.

انتهای پیام/ی

کتابت برنامه‌های عملیاتی آموزش و پرورش تفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.