رادیو- تاکسی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری در اردبیل دایر می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برنامه ریزی جهت راه اندازی رادیو تاکسی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برنامه های معاونت گردشگری استان اردبیل گفت: راه اندازی رادیو- تاکسی با همکاری صدا و سیمای استان اردبیل در حال برنامه ریزی است.

او افزود: از طریق رادیو گردشگری می توان شعارهای گردشگری، جاذبه ها و اخبار مرتبط را به مسافران، شهروندان و گردشگران اطلاع رسانی کرد و هر  تاکسی به عنوان یک رسانه گردشگری عمل می کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: در سال گذشته به صورت جدی معاونت گردشگری به دنبال بازاریابی و تبلیغ و معرفی قابلیت های گردشگری بوده و امسال نیز آموزش کاربران به صورت جدی دنبال می شود.

فرشی گفت: با توجه به وجود پتانسیل های متعدد در گردشگری استان اردبیل، ضروری است اقتصاد گردشگری اردبیل مورد توجه ویژه قرار گیرد و این مهم نیازمند احصا اطلاعات و آمار دقیق است.

او با بیان اینکه احصا اطلاعات اقتصادی مراکز اقامتی و گردشگری در دستور کار معاونت قرار گرفته است، افزود: گردشگری محور نخست توسعه استان است و توجه به اقتصاد این حوزه باید در بین اقشار مختلف نهادینه شود.

انتهای پیام/ع

گردشگری محور نخست توسعه استان اردبیل است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.