مالخر لوازم سرقتی محله شهدا بازداشت شد

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی و کشف ۳۸ قلم کالای مسروقه از مخفیگاهش خبر داد.

// امروز//مالخر لوازم سرقتی محله شهدا بازداشت شد //// نمایه بیرونی خبر اصلاح شود/////به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا حیدری رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از اهالی محله شهدا، مبنی بر اینکه فردی محل سکونتش را پاتوق تردد تعدادی افراد مشکوک که به نظر می‌رسد سارق باشد، قرار داده است، گفت: تیمی از ماموران کلانتری تحقیق در این خصوص را بر عهده گرفتند.

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد و به طور مستمر تعدادی افراد مشکوک به این محل در تردد هستند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری متهم اعزام شد.


بیشتر بخوانید: حمله مرد جوان به کلانتری بر اثر مصرف 40 عدد قرص اعصاب


سرهنگ حیدری با توضیح اینکه متهم در ابتدای امر توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد و سعی در برهم زدن نظم عمومی داشت، گفت: در نهایت متهم در عملیات پلیسی دستگیر و مخفیگاه وی مورد بررسی قرار گرفت.

کلانتر محله شهدا اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۳۸ قلم اموال سرقتی کشف و متهم در کلانتری اظهار داشت: به ازای فروش مواد مخدر، از سارقان اموال سرقتی تحویل می‌گرفته است، تحقیق از متهم برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار