عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شهدای دانش آموز زینت بخش بهشت زهرا(س) هستند

صدراعظم نوری گفت: امنیت و آرامش امروز را مرهون جانفشانی شهدای ۸ سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانش آموز هستیم.

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت حضورش در بهشت زهرا(س) و مراسم نواختن زنگ دانش آموزان شهید گفت: بهشت زهرا (س) مکانی است که شهدا زینت بخش آن هستند و در کنار آن‌ها شهدای دانش آموزی آرمیده‌اند که باعث افتخار و سربلندی ایران اسلامی در زمان ۸ سال دفاع مقدس بودند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: به دلیل پاسداشت خون شهدا به ویژه شهدای دانش آموز بهشت زهرا (س) را انتخاب کردم تا در مراسم نواختن زنگ مهر سال ۹۹-۹۸ حضور پیدا کنم.

صدراعظم نوری تأکید کرد: باید قدردان ایثار و از خودگذشتگی شهیدان باشیم و بدانیم که آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون جانفشانی‌های این عزیزان در زمان ۸ سال دفاع مقدس هستیم.


بیشتر بخوانید: سقوط خرمشهر غم انگیزترین روز بود/ جوانان دیروز با اعتماد به نفس غیرممکن را ممکن می‌کردند 


او در پاسخ به این سئوال که آیا به دانش آموزان پیشنهاد می‌کنید که در آینده عضو شورای شهر تهران شوند و در مدیریت شهری نقشی ایفا کنند؟ گفت: دانش آموزان باید بدانند که با درس خواندن می‌توانند توانایی‌های خود را افزایش دهند و اگر تمایلی به فعالیت در حوزه مدیریت شهری و سیاسی دارند، با شروع فعالیت خود در حوزه‌های اجتماعی و با طی کردن پله‌های ترقی می‌توانند روزی با کسب رضایت شهروندان در صورت علاقه عضو شورای شهر تهران شوند.

انتهای پیام/

دانش آموزان امروز آینده سازان فردای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار