برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در استان کرمانشاه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : پس از برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در استان، اثربخشی این دوره‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه توسعه مهارت آموزی را یکی از اولویت‌های سال‌های اخیر حوزه آموزش در استان دانست و گفت : براین مبنا سال گذشته نزدیک یک میلیارد تومان اعتبار از سوی استانداری برای توسعه مهارت آموزی در دو بخش صنعت و کشاورزی اختصاص یافت.

او بابیان اینکه تاکنون نزدیک به 800 میلیون تومان از این اعتبار تخصیص یافته، گفت : باتوجه به اینکه دو حوزه کشاورزی و صنعت از پراشتغال‌ترین حوزه‌های استان هستند، بحث مهارت آموزی در آنها مورد توجه قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: آموزش‌های مهارتی به فعالین این دو بخش باهمکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دستگاه‌های ذیربط از ابتدای امسال آغاز شده و عمده این آموزش‌ها نیز در بحث بازاریابی، مسائل مالی، بروزرسانی دانش و... است.

او افزود: پس از پایان آموزش‌ها بررسی خواهیم کرد که آیا مهارت آموزی‌ انجام شده تاثیری در ارتقاء بهره وری واحدی‌های تولیدی کشاورزی، صنعتی و صنفی استان داشته یا نه و درصورتی که نتایج آموزش‌ها را مثبت ببینیم برای سال آینده تلاش خواهیم کرد دامنه آموزش و میزان اعتبار آن را افزایش دهیم.

کریمی گفت: باتوجه به اینکه بخشی از آموزش‌های مهارتی را به آموزشگاه‌های خصوصی فنی و حرفه ای استان واگذار کرده‌ایم، بنابراین از سوی استانداری تیم‌های کارشناسی را برای بررسی وضعیت و کیفیت آموزش‌ها اعزام کردیم که ایراداتی را مطرح کردند و باید رفع شود.

او گفت: برای برگزاری دوره‌های مهارت آموزی نیازسنجی خواهیم کرد تا ببینیم بیشتر در چه حوزه‌ای مشکل داریم و پس از آن دوره‌ها را به همان سمت خواهیم برد .

 

 

انتهای پیام/د

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مهارت آموزی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.