بسته اخبار حوادث یکم مهرماه ۹۸؛

کشف ۵ میلیارد نوشیدنی قاچاق در سراوان/۱۱ کشته ومجروح دریک تصادف زنجیره‌ای

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه یکم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ میلیارد نوشیدنی قاچاق در سراوان/۱۱ کشته ومجروح دریک تصادف زنجیره‌ایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز دوشنبه یکم مهرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف نوشیدنی قاچاق در سراوان 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان، از کشف ۵ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری گفت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی نوشیدنی قاچاق توسط فردی سودجو در یکی از روستا‌های حاشیه شهر سراوان موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از شناسایی محل و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت وارد عمل شدند و در بازرسی از انبار ۱۲ هزار و ۸۸۰ بطری انواع نوشیدنی قاچاق شامل: ۱۱۹۵۰ بطری آب انبه، ۵۵۰ بطری دلستر یک و نیم لیتری و ۳۸۰ قوطی نوشابه انرژی زا فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده ۵ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی نوشیدنی‌ها به اداره گمرک تحویل شد.

سردار جعفری در پایان از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تصادف مرگبار در محور قصرقند

برخورد مینی بوس با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "نیکشهر-قصرقند" ۶ کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ یداله ستوده  رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستانگفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف زنجیره‌ای منجر به فوت در کیلومتر ۱۹ محور "نیکشهر -قصرقند" بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک مینی بوس با ۲ سرنشین به صورت رخ به رخ با یک پژو ۴۰۵ نقره‌ای با ۶ سرنشین برخورد و در ادامه یک پژو ۴۰۵ سفید رنگ دیگر با ۴ سرنشین که در همان مسیر درحال حرکت بوده با پژو نقره‌ای رنگ برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه هر ۶ سرنشین پژو ۴۰۵ نقره‌ای به علت شده جراحات وارده در دم فوت و راننده مینی بوس و ۴ سرنشین خودروی ۴۰۵ سفید رنگ نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ستوده عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این تصادف را تجاوز به چپ خودروی مینی بوس و عدم رعایت فاصله طولی پژو ۴۰۵ سفید رنگ نسبت به ۴۰۵ نقره‌ای رنگ اعلام کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دو طرفه بودن اکثر محور‌های استان سیستان و بلوچستان، از رانندگانی که قصد رانندگی در این محور‌ها را دارند خواست با رعایت سرعت مطمئنه و احترام به کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی سلامت خود و دیگران را تضمین کنند.

کشف سوخت قاچاق در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی گفت: ماموران ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

اوافزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: خودرو کامیون توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

سرعت غیرمجاز خودروی تیبا، منجر به مرگ کودک ۷ ساله شد

واژگونی سواری تیبا در محور "ایرانشهر –سرباز" منجر به مرگ کودک ۷ ساله و مجروحیت راننده و کودکی ۱۰ ساله شد.

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت:  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی منجر به فوت در محور "ایرانشهر -سرباز"، جاده فرعی روستای "سرکهوران" بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودروی تیبا با ۳ سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو که پسر بچه‌ای ۷ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و راننده خودرو و سرنشین دیگر آن که پسر بچه‌ای ۱۰ ساله بود، مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ستوده عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این تصادف را ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

جمع آوری ۱۸ معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از جمع آوری ۱۸ معتاد متجاهر و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ  اسماعیل منصوری  گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده با همکاری تمامی یگان‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان مهرستان اجرا شد.

او افزود: در این طرح، طی چند عملیات مجزا ضمن دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر، ۱۸ معتاد متجاهر و کارتن خواب، جمع آوری و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با اشاره تداوم اجرای این طرح‌ها در سطح شهرستان، از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص خرده فروشان مواد مخدر و پاتوق‌های مصرف و فروش مواد با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار