شش بازی و سه امتیاز، روزگار سیاه رایکا تمامی ندارد

درحالیکه شش هفته از بازی‌های لیگ دسته اول کشور می‌گذرد، رایکای بابل تنها نماینده مازندران هنوز رنگ پیروزی را به خود ندیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نگاهی به انتهای جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور می‌گوید شما اگر تمام فاکتور‌های فوتبال نظیر اصالت، هوادار، استعداد و اشتیاق بی حد و حصر را داشته باشید، اما پول در چنته نباشد، محکوم به شکست خواهید شد.

شهرداری تبریز، نیروزی زمینی تهران، ملوان بندر انزلی و رایکای بابل در رده هجدهم تا پانزدهم جدول لیگ آزادگان ایستاده اند، تیم‌هایی که از دوران با شکوه شان زمان زیادی نمی‌گذرد و الان گرفتار بی پولی شده اند.

مشکلات مالی بابلی‌ها آنقدر دردناک است که کسی به بعد فنی کار آن‌ها توجهی نمی‌کند، مالک قدیم دست از فوتبال کشید، مالکان جدید از نظر‌ها پنهان شده اند و همه چیز در باشگاه رایکا به یک اغمای سخت فرو رفته است.

رایکا یا همان خونه به خونه بابل در شش بازی گذشته خود فقط سه تساوی کسب کرده و بقیه را باخته است و هنوز نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند.

کارشناسان و برخی هواداران عقیده دارند تیم بابلی علیرغم دیر بسته شدن و مشکلات مالی، خوب بازی می‌کند و تا به حال هم تمام شکست هایش با اختلاف یک گل بوده است، اما برخی دیگر اعتقاد دارند در لیگ یک در هفته‌های ابتدایی حتی اگر شگفتی‌های بزرگتری هم رخ دهد، روند فرسایشی مسابقات از تداوم آن جلوگیری می‌کند.

رایکا در هفته هفتم مسابقات سیزدهم مهر میزبان فجرسپاسی شیراز خواهد بود، تیمی که  سیزده امتیاز از شش بازی خود اندوخته و عملکرد کاملا قابل قبولی داشته است و به نظر می‌رسد کار بیش از پیش برای نماینده مازندران سخت است.

انتهای پیام/س

بر رایکا چه گذشته است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.