اختصاص ۱۵۰۰ تن آرد به نانوایی‌های ایلام در اربعین ۹۸

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام از اختصاص ۱۵۰۰ تن آرد، مورد نیاز نانوایی‌های ایلام در اربعین ۹۸ خبر داد.

اختصاص ۱۵۰۰ تن آرد به نانوایی‌های ایلام در اربعین ۹۸

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،کامران سلیمان پور مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: به منظور رفاه حال زائران و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تمام نانوایی‌های شهر مهران به صورت ۲۴ ساعته کشیک خواهند بود و آرد مورد نیاز این نانوایی‌ها نیز تامین شده است.

او اضافه کرد: پنج کارخانه آرد وچهارده سیلو ذخیره گندم در ایلام فعالیت دارند واز نظر ذخیره آرد وگندم هیچ گونه کمبودی نداریم.

سلیمان پور با اشاره به اینکه از نظر رشد مثبت در خرید گندم از کشاورزان جز سه استان برتر کشور هستیم ،اضافه کرد : در سال گذشته ۱۹۸ هزارتن خرید گندم داشتیم که در سال ۹۸ با رشد ۳۶ درصدی خرید گندم از کشاورزان به ۲۵۸ هزارتن رسید است.

او در خصوص تامین برنج وگوشت هیت‌های مذهبی در ایام اربعین گفت: اداره غله و بازرگانی استان با تامین اقلام مورد نیاز در ایام اربعین برای تمامی هیت‌های مذهبی وهمچنین سایر اصناف واقشار دیگر ذخیره نموده است.

مدیر غله وخدمات بازرگانی با اشاره تامین آرد موردنیاز موکب‌های خارج از استان که در مهران وعراق فعالیت دارند افزود: در گذشته موکب‌های استان‌های دیگر آرد مورد نیاز خود را در استان مربوطه از استان تامین می‌کرده، ولی با برنامه ریزی‌های انجام گرفته کلیه آرد مورد نیاز موکب‌های خارج از استان که در مهران و داخل خاک عراق فعالیت دارند توسط اداره غله استان ایلام تامین می‌شود

سلیمان پور از فعالیت ۶ نانوایی بخش خصوصی در شهر مهران در ایام اربعین خبر داد و اظهار کرد: در این ایام در سطح شهرستان‌های ایوان، چرداول، دهلران و ایلام نیز تعدادی از نانوایی‌ها کشیک هستند که زمان پخت نان این نانوایی‌ها نیز با نصب بنر در ورودی شهر‌ها نصب خواهد شد.

او گفت: با توجه به اینکه شهرستان چرداول ورودی عتبات عالیات می‌باشد و بیشتر ین زوار در این شهرستان تردد می‌کند سهم بیشتری از آرد مورد نیاز برای نانوایی‌های که به زائرین خدمت رسانی کنند در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام با اشاره به بازرسی‌های ویژه در ایام اربعین از این واحد‌ها یادآور شد: تیم‌های بازرسی به صورت شبانه روزی نظارت کامل برای واحد‌های عرضه مواد غذایی و نانوایی‌ها در داخل شهر داشته و جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی گرفته می‌شود.

انتهای پیام/اس

1500تن آردبه نانوایی های ایلام اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.