نماینده، ولی فقیه در سپاه مطرح کرد؛

برجام مشکلات اقتصادی را حل نمی کند

حجت‌الاسلام حاجی صادقی گفت: مذاکره با آمریکا ملت ایران را ذلیل می‌کند، آمریکا جرأت اقدام علیه جمهوری اسلامی را ندارد و مشکلات اقتصادی با سازش و برجام حل نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال تصرف قلب‌ها و فکر‌ها است و مقابله با تهاجم فکری و فرهنگی دشمن و جهاد کبیر در این عرصه ضرورت پیدا می‌کند.

او با تأکید بر اینکه معنویت، ماندگاری و اثرگذاری سه ویژگی جریان عاشورا است، بیان کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است، دفاع مقدس انقلاب اسلامی نیز مزین به این سه ویژگی است، زیرا خالصانه برای خداوند صورت گرفت.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه جنگ میان حق و باطل پایان‌پذیر نیست، بیان کرد:تاریخ‌مصرف دفاع مقدس تمام‌شدنی نیست تا زمانی که تقابل جبهه حق به محوریت انقلاب اسلامی با استکبار وجود دارد دفاع نیز وجود دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه روحانیت باید قدرشناس نعمت ولایت و رهبر معظم انقلاب باشد، گفت:حوزه‌های علمیه، شهدا و جبهه انقلاب باید سرخود را بلند بگیرند، زیرا برای نخستین بار در طول تاریخ نظام ولایی و در یک معنا نظام الله علیرغم وجود فتنه‌ها و مشکلات فراوان ۴۰ ساله شده و تنها به بقا اکتفا نکرده، بلکه حرکت روبه‌جلو داشته و دشمنان را به عقب رانده است.

حاجی‌صادقی تصریح کرد: نخستین هدف دشمن از جنگ تحمیلی ساقط کردن انقلاب بود، برکات دفاع مقدس در زمینهٔ بقای انقلاب اسلامی را موردتوجه قرارداد، دشمنی دشمنان با مسئله هسته‌ای و حقوق بشر ما نیست بلکه آن‌ها با اسلام مشکل‌دارند.

او بابیان اینکه اگر دفاع مقدس نبود شر فتنه ملی‌گرایی و جریان بنی‌صدر و بسیاری از فتنه‌های دیگر از سر انقلاب کوتاه نمی‌شد، گفت: در مسیر انقلاب اسلامی فرازونشیب‌های بسیاری داشته‌ایم، اما عقب‌گرد و توقف نداشته‌ایم بلکه همواره روبه‌جلو حرکت کرده‌ایم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه رژیم صهیونیستی و عربستان به آمریکا التماس کردند که اقدامی علیه ایران انجام ندهد، ادامه داد:آمریکا به این دلیل نتوانست به ایران تعرض داشته باشد که می‌دانست کوچک‌ترین تعرض به ایران نابودی کامل رژیم صهیونیستی و آل سعود را به همراه دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی هیچ روزی مانند امروز در اوج اقتدار نبوده است، تصریح کرد: امروز آمریکا جرأت اقدام علیه جمهوری اسلامی را ندارد ازاین‌رو همه باید بدانیم که مشکلات اقتصادی با سازش و برجام حل نمی‌شود بلکه با مقاومت حل خواهد شد.

حاجی صادقی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی دشمن را رقم‌زده است، مطرح کرد: اگر مذاکره‌ای با آمریکا صورت بگیرد، ملت ایران ذلیل می‌شود ازاین‌رو باید باایمان راسخ در جهت اعتلای انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/الف

مذاکره‌ با آمریکا ملت ایران را ذلیل می‌‌کند /‌ مشکلات اقتصادی با سازش و برجام حل نمی‌شود‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار