نقش مهم روحانیون در هشت سال دفاع مقدس

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: روحانیون نقش اساسی و تاثیرگذاری در طول هشت سال دفاع مقدس داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل صبح امروز در همایش تجلیل از روحانیون رزمنده، آزاده و جانباز در نمایشگاه رزمی و فرهنگی عملیات والفجر ۸ در اردبیل گفت: روحانیون نقش اساسی در هشت سال دفاع مقدس داشتند و امروز از روحانیون رزمنده، آزاده و جانباز به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: در سایه خون شهدای والامقام کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست یافته است و ما قدردان این امنیت هستیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان ترویج شود و این قشر با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

فیاضی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدای والامقام است که از جان خود گذاشتند تا درس بزرگ ایثار و شهادت را به ما یاد دادند.

او بیان کرد: امروزه در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری و وحدت و بصیرت ملت کشورمان به اقتدار همه‌جانبه دست یافته است و جبهه و اندیشه مقاومت در منطقه ترویج شده که این مقاومت تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را برهم زده است.

انتهای پیام/ ع

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار