آغاز عملیات اجرایی طرح ملی ابرار در سه شهرستان خراسان جنوبی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تکمیل و احداث ۱۰۳ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ابرار خبر داد.

شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: شروع عملیات اجرایی طرح ابرار ( اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) در روستا‌های ۳ شهرستان بالای ۲۰خانوار که کمترین برخورداری از راه آسفالته دارند به صورت امانی- پیمانی در این هفته اجرا می شود.

او افزود: تکمیل حداقل ۳۸ کیلومتر از مسیر‌ها در شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه و درمیان طی سال جاری در صورت تامین اعتبارات ملی و استانی ضروری انجام خواهد شد، لیکن به هر حال بخش خاکبرداری با امکانات راهداری انجام خواهد گرفت.

شهامت عنوان کرد: در قالب طرح ابرار ۲۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه سربیشه تا انتهای سال مالی انجام خواهد شد که در این شهرستان ساخت و راه‌های روستایی محور چاه محمد صباغ به صورت امانی به طول ۳ کیلومتر بزودی طی هفته جاری آغاز گردیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: هدف از اجرای این پروژه ایجاد ارتباط محور درح تا روستای چاه محمد صباغ خواهد بود.

او  عنوان کرد: اجرای طرح ملی ابرار با هدف بهره گیری از امکانات و ماشین آلات و کاهش هزینه و افزایش سرعت عمل در تکمیل و ساخت راه‌های روستایی به صورت جهادی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده است.

شهامت ادامه داد:  علاوه بر راه‌هایی که دارای قرارداد احداث در حوزه راه و شهرسازی استان‌ها می‌باشند، جمعاً ۲ هزار کیلومتر راه روستایی طی مدت یکسال تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

تکمیل ۲ هزار کیلومتر راه روستایی در دستور کار راه و شهرسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.