طرح یک کاسب، یک دانش آموز در شهرستان درمیان

فرمانده سپاه پاسداران درمیان گفت: طرح یک کاسب، یک دانش آموز در شهرستان درمیان صورت گرفت.

سرگرد فاطمی نسب  فرمانده سپاه درمیان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس طرح یک کاسب، یک دانش آموز با همکاری بسیج دانش آموزی، بسیج اصناف وادارات صنعت و معدن، امور عشایری و شهرداری اسدیه، اصناف و بازاریان شهرستان درمیان اجرا می‌شود.

او افزود : در قالب این طرح تا کنون تعداد ۵۰ بسته لوازم التحریر و کیف و کفش تهیه شده که بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

سرگرد فاطمی نسب ادامه داد:  ارزش تقریبی هر بسته بین ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان است و بین دانش آموزان نیازمند در مناطق شهری، روستایی و عشایرتوزیع می‌شود.

فرمانده سپاه درمیان اظهار کرد: مردم و کسبه ما به تعصی از سیره شهدا که این ایام به مناسبت هفته دفاع مقدس از آن‌ها یاد می‌شود، در هر جا که انقلاب به حضور وکمک آن‌ها نیاز داشته شرکت کرده اند و هم اکنون که با توجه به شرایط اقتصادی مردم و آغاز سال تحصیلی برخی از هم وطنان ما قادر به تهیه مایحتاج تحصیل فرزندانشان نیستند امیدواریم با شرکت در این طرح یاری گر هم وطنان خود باشند.

او گفت: هر کدام از کسبه و خیرین که علاقه‌مند به شرکت در این طرح هستند می‌تواند آمادگی خود را به حوزه مقاومت حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) درمیان اعلام کنند تا کمک‌های آن‌ها در همان محلی که خودشان تقاضا دارند توزیع شود.

انتهای پیام / ط ا

توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر در شهرستان درمیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.