بسته اخبار حوادث امروز ۳ مهر ماه ۹۸؛

کشف ۱۱ کیلوگرم حشیش در خمام / پلمب یک عطاری در رشت

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۳ مهر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۱ کیلوگرم حشیش در خمام

۱۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان رشت کشف و ضبط شد.

سرهنگ احداله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی به محل سکونت متهم اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان تصریح کرد: در بازدید از منزل متهم در بخش خمام شهرستان رشت ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و متهم ۳۱ ساله دستگیر شد.

سرهنگ احدی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پلمب یک واحد تجاری در رشت

دانشگاه علوم پزشکی گیلان یک عطاری را در رشت پلمب کرد.

اسماعیل نورصالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: یک واحد عرضه گیاهان دارویی که مجوز فعالیت و تجویز و فروش دارو نداشت، با مشارکت بازرسان معاونت درمان و غذا و دارو و پلیس شناسایی و پملب شد.

او با بیان اینکه این عطاری به خاطر تخلفات درمانی پلمب و پرونده به مراجع قضایی ارسال شده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با متخلفان حوزه درمانی که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.