کلاهبرداری سودجویان فضای مجازی به بهانه ارائه خدمات با تخفیفات ویژه

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: تعدادی افراد سودجو به بهانه ارائه خدمات با تخفیفات ویژه در فضای مجازی از طعمه‌های کلاهبرداری می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی گامی نو در راه مکتب حسینی است، گفت: این حرکت نو حامل پیام تقویت وحدت در بین مسلمانان جهان در ولایت بر عشق حسینی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از محور‌های اصلی پیاده روی اربعین تقویت فرهنگ غنی اسلام، در بین مسلمانان است، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و سفر زائران به عتبات عالیات تعدادی از زانرات ثبت نام و درخواست ویزا را از طریق سایت‌ها و تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید: تور‌های زیارتی جعلی ویژه اربعین در کمین هم وطنان/ الزام تهیه خدمات مسافرتی از آژانس‌های معتبر برای شهروندان


وی گفت: برخی از افراد شیاد و سود جو با طراحی سایت، کانال و گروه در شبکه‌های اجتماعی، با ادعای ارائه خدمات و تخفیفات ویژه تعدادی از زائران را فریب داده و با طراحی درگاه‌های بانکی، پس از وارد کردن اطلاعات حساب بانکی، با دسترسی به حساب بانکی زائران، اقدام به برداشت از حساب آنان می‌کنند.

سرهنگ کاظمی عنوان کرد: توصیه من به کاربران اینترنتی این است: هیچگاه به کانال‌ها یا گروه‌ها یی که درشبکه‌های اجتماعی برای ثبت نام زائرین اربعین حسینی (ع) اقدام به تبلیغات اغوا کننده می‌کنند، اعتماد و اطمینان نکنید و فقط از طریق سایت رسمی و سامانه معتبر معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت پس از حصول اطمینان از درستی ادرس اینترنتی اقدام به ثبت نام و واریز وجه کنید. وی در پایان گفت: بنده و همکارانم برای همه زائران حسینی (ع) از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و زیارتی با معرفت و برای خادمان با اخلاص آرزوی قبولی خدمت به زائران حسینی را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار